Mrs D Skrevet 14. juli 2015 Skrevet 14. juli 2015 Å bygge en svømmehall koster sikkert 50 mill +. Et par skillevegger sikkert 100'000 ? (gjetter) Altså 1/500 av kostnaden. Det vil si at dersom skilleveggene gjør at bruken av hallen øker med minst 0.2% så vil det være verdt det. Så er det snakk om prioriteringer da selvsagt Anonymous poster hash: 3e48d...1f4 Joda, om man skal bygge ny svømmehall, så skjønner jeg regnestykket ditt. Men for kommuner med eldre anlegg kan x antall hundre tusen antakelig brukes mer fornuftig. Pluss at jeg vil tro det koster mer å oppgradere med skillevegger enn om en bygger nytt og så velger skillevegger fra starten av. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Vi har ny svømmehall hos oss (2-3 år gammel), og det er noen avlukker i dusjen der. Da jeg var der sist uke, tror jeg imidlertid at ikke noen brukte dem. Det var i alle fall tjokafullt i fellesdusjen, og de fleste dusjet nakne. Kan ikke huske at jeg så noen gikk inn eller ut fra de avlukkene. 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Vi har ny svømmehall hos oss (2-3 år gammel), og det er noen avlukker i dusjen der. Da jeg var der sist uke, tror jeg imidlertid at ikke noen brukte dem. Det var i alle fall tjokafullt i fellesdusjen, og de fleste dusjet nakne. Kan ikke huske at jeg så noen gikk inn eller ut fra de avlukkene. Men det er jo greit at de finnes for dem som kjenner behovet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Skrevet 16. juli 2015 Men det er jo greit at de finnes for dem som kjenner behovet. Syns jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.