Gå til innhold

Mine psykiske vansker blir kraftig forsterket når barna sliter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går helt inn i morsrollen. Lytter, støtter og gir råd. Fortrenger min egen lidelse. Men det skjer likevel noe med meg. Alt fokuset på barna slår tilbake på meg selv. Og det vil ikke slippe taket.

Anonymous poster hash: 793ef...0d7

stjernestøv
Skrevet

Det er klart det blir sånn når man har barn,de betyr jo alt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det blir sånn når man har barn,de betyr jo alt.

Det er vondt når barna sliter, men det trigger også min egen psykiske lidelse, og da blir det dobbelt opp. Jeg klarer bedre å støtte barna mine når jeg selv er frisk, enn jeg klarer når jeg er syk.

Madelenemie
Skrevet

Det er vondt når barna sliter, men det trigger også min egen psykiske lidelse, og da blir det dobbelt opp. Jeg klarer bedre å støtte barna mine når jeg selv er frisk, enn jeg klarer når jeg er syk.

Hei!

Jeg har det litt motsatt,

Når barna sliter fungerer jeg best, jeg glemmer min autisme, at jeg strever med øyekontakt i følge andre osv...

Jeg er nok ikke så flink som deg til å lytte, jeg lytter til jeg har fått essensen i hva som er problemet, men så blir jeg fort utålmodig, for så skal jeg løse saken, det blir jeg veldig engasjert og opptatt med helt til saken er løst, eller barnet friskt.

Men det er vondt når barna strever, det er derfor jeg blir utålmodig og veldig intenst opptatt av løsninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...