Gå til innhold

Regnbueprofilbilde på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde nesten lyst til å få meg et slikt, for det var ganske kult...

men litt greit å vite det hemmelige budskapet?

Har det noe med homofili å gjøre? Tvekjønnethet? At en selv er bifil? At en støtter alle slags seksualiteter? 
Eller hva....

jeg vil ikke støtte noe jeg ikke støtter for å si det sånn haha :9

Og har DU et regnbuebilde?

Så et spørsmål til.

Hvor mange venner har du på facebook, og er alle disse folk du har møtt på rett? Irl?

Og hvor mange likes er det meste du har fått på et bilde?
og hvor mange bursdagshilsener fikk du sist bursdag?

jeg fikk litt dårlig samvittighet sist pga jeg fikk 130 gratulasjoner på min bursdag, som ikke var rund dag engang, mens venninna mi som gifta seg og som hadde reklamert for dette flere dager i forkant og lagt ut masse bilder "bare" fikk rundt 60 hilsener... og hun har flere venner enn meg på facebook. Jeg har 303 mens hun har 450.

Jeg håper hun ikke tenker over det selv, men hun har alltid vært litt sånn som blir fornærmet for sånne ting. En gang på skolen ble hun dritsur på meg pga jeg "vant" ti i skuddet konkurranse på skolen, vi skulle ha m hver sin kassett med favorittmusikk, så skulle de i klassa stemme på hvem som vant, og jeg vant... 

men det var jo sangen som vant, ikke jeg hehe... likevel tok hun det ille opp og trodde de i klassen likte meg bedre enn henne. En annen gang ble jeg invitert i bursdag og ikke henne... og da trodde hun det var pga de likte meg bedre enn henne, selv om det ble sagt at det var loddtrekning. Han hadde bare plass til halve klassen, og hadde derfor trukket lodd. Til slutt måtte jeg bare gi fra meg plassen til en av de andre som ikke fikk plass, så det ikke skulle gå på vennskapet løst.

Anonymous poster hash: 8b1ab...d32
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406584-regnbueprofilbilde-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har det noe med homofili å gjøre? Tvekjønnethet? At en selv er bifil? At en støtter alle slags seksualiteter? 

Eller hva....

jeg vil ikke støtte noe jeg ikke støtter for å si det sånn haha :9

litt off topic, men kan jeg spørre deg hvorfor du ikke "støtter" tvekjønnede bifile homofile etc, og hvorfor ville det vært så ille å late som du støtter det selv om du egentlig ikke gjør det.

Bonusspørsmål, er du Gud og eller hvorfor mener du at voksne samtykkende mennesker må ha din godkjennelse for å kose med hverandre?

Anonymous poster hash: 59f13...b34

Bokormen123

Eh, regnbuen er jo homofilibevegelsens ikon. Bildene på Facebook startet etter at USA godkjente loven om likekjønnet ekteskap, og folk endret profilbildene sine for å støtte dette. 

...så folk har det ikke bare fordi det er kult, liksom... 

AnonymBruker

litt off topic, men kan jeg spørre deg hvorfor du ikke "støtter" tvekjønnede bifile homofile etc, og hvorfor ville det vært så ille å late som du støtter det selv om du egentlig ikke gjør det.

Bonusspørsmål, er du Gud og eller hvorfor mener du at voksne samtykkende mennesker må ha din godkjennelse for å kose med hverandre?

Jeg har ikke sagt at jeg var imot det, men det står ikke noe sted hva det står for :) Om folk har det fordi det er fint, eller fordi det støtter en "god sak", og da har jeg kommet frem til at det må ha noe med homofili å gjøre. Jeg har ikke noe imot homofili,

men måtte forsikre meg om at det ikke betyr at jeg er homofil/bilfil om jeg har et slikt bilde... pga en kommentar jeg så noen fikk på et slikt bilde. Det virket som om personen ikke visste hva fargene egentlig betydde, men kun hadde laget bildet sitt slik pga det var fint.

Har DU et regnbuebilde?  

- Ikke nå, men jeg hadde det etter lovendringen og til forbi PRIDE Parade.

Hvor mange venner har du på facebook, og er alle disse folk du har møtt på rett?

- Ca 1000 og tror det kun er en person jeg ikke har møtt i rl. Vi har imidlertid relativt hyppig kontakt via andre medier.

- Vet ikke, kanskje et par hundre?

- 300 kanskje, husker ikke. Overraskende mange husker jeg at jeg tenkte i allefall.

jeg fikk litt dårlig samvittighet sist pga jeg fikk 130 gratulasjoner på min bursdag (...) Jeg håper hun ikke tenker over det selv, men hun har alltid vært litt sånn som blir fornærmet for sånne ting. En gang på skolen ble hun dritsur på meg pga jeg "vant" ti i skuddet konkurranse på skolen (...) kassett (...)

- Jeg syns det høres ut som dere tar både Facebook og andre "parametre på popularitet" litt for alvorlig. Ettersom du refererer til "Ti i skuddet" og "kassett" er dere begge godt voksne, så slapp heller av, vær gode og støttende venninner for hverandre, og slutt å vurder dere selv og den andre ut fra tulleting som feks Facebook. Life's to short! :)

AnonymBruker

Jeg har ikke sagt at jeg var imot det, men det står ikke noe sted hva det står for :) Om folk har det fordi det er fint, eller fordi det støtter en "god sak", og da har jeg kommet frem til at det må ha noe med homofili å gjøre. Jeg har ikke noe imot homofili,

men måtte forsikre meg om at det ikke betyr at jeg er homofil/bilfil om jeg har et slikt bilde... pga en kommentar jeg så noen fikk på et slikt bilde. Det virket som om personen ikke visste hva fargene egentlig betydde, men kun hadde laget bildet sitt slik pga det var fint.

Okei da misforstod jeg og det er bra ;) Selv aner jeg ikke hva det står for følger ikke med på sånne "kampanjer" og tror ikke de virker eller er noe vits. Uansett så er homsene heldige for de har ihvertfall et kjønn de tenner på, værre med aseksuelle folk som meg, men men ;)

Annonse

Nei.

Hvor mange venner har du på facebook, 

0

Har ikke lagt ut noen bilder.

Ingen.

Hvor mange venner har du på facebook, og er alle disse folk du har møtt på rett? Irl?

Nei, jeg har ikke et regnbuebilde

169, er noen få jeg ikke har møtt i rl. Kanskje 5 stk. Det er folk jeg deler interesser med. Men jeg har ikke like mange venner som det fb hevder.

25 tror jeg

50

Man kan bli tiltrukket av personer selv om man er asexuell. Man blir bare ikke tiltrukket av kjønnet.

påskelilje

Jeg har ikke regnbuebilde på FB, men kunne godt hatt det. Det har med å gi homofile like rettigheter som heterofile.

Jeg har i underkant av 300 venner på FB, av disse er det kun en person har jeg ikke møtt på ordentlig. Husker ikke hvor mange hilsener jeg fikk på bursdagen - et sted mellom 70 og 120 kanskje? Aner ikke hvor mange likes jeg har fått, det er da ikke noe jeg går og tenker på, men det er jo koselig at noen ser bildene mine og trykker "liker" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...