Gå til innhold

periodevis stikking i venstre øret i dag.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er ikke forkjølet eller noe sånt. Men det kommer sånne små stikkinger i øregangen i dag sån avogril likevel. Hva kan dette være?

Skrevet

Jeg tror du kjenner alt for godt etter om noe er galt med kroppen.

De fleste av oss kjenner ubehag et eller annet sted i kroppen stadig vekk, men i de aller fleste tilfeller går det over av seg selv, og så har man glemt det dagen etter.

Skrevet

Det er bare kroppen din som er levende.

Blomsterfluen
Skrevet

Det er bare kroppen din som er levende.

For et Drittforum, som det bare er folk som mener jeg har hypokonderi.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre deg selv om hvorfor folk eventuelt tror det.

Anonymous poster hash: 0e850...6a4

Skrevet

Hypokonderi er en sykdom det og! Det er en egen psykiatrisk diagnose som brukes i helsevesenet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke forkjølet eller noe sånt. Men det kommer sånne små stikkinger i øregangen i dag sån avogril likevel. Hva kan dette være?

Jeg får det om jeg har sittet i trekk i bil.

Anonymous poster hash: 0ab30...aca

Skrevet

Hvis du ser på de innleggene du har skrevet de siste 3 mnd f.eks., så er det de utroligste ting og veldig mange ting du har som du mener kan være symptomer på noe alvorlig. Det er ikke det minste rart at noen insinuerer at du er en smule hypokondrisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...