Gå til innhold

Skjermen på PCen har snudd seg

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tuller ikke. Skjermen har snudd seg i 90 grader og det blir da helt umulig å bruke musa. Har en helt vanlig Lenova uten touchskjerm. Haha, jeg må eller katten må ha tråkket på en eller annen tast så er det noen glupe her som kan svare på hvordan jeg skal få den normal igjen, Innmari kjedelig å se på Netflix på siden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406589-skjermen-p%C3%A5-pcen-har-snudd-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart. Om du holder ctrl+alt inne og så trykker pil opp skal det ordne seg. Om ikke det fungerer, prøv AltGr-tasten pluss pil opp.

Andre ting du kan prøve:

windowstasten + pil opp

Om du høyreklikker skrivebordet => Innstillinger (Egenskaper?) => Avansert. Roter skjerm?

Endret av Mrs D
AnonymBruker
  Dorthe skrev (På 11.7.2015 den 20.46):

Ja, jeg tuller ikke. Skjermen har snudd seg i 90 grader og det blir da helt umulig å bruke musa. Har en helt vanlig Lenova uten touchskjerm. Haha, jeg må eller katten må ha tråkket på en eller annen tast så er det noen glupe her som kan svare på hvordan jeg skal få den normal igjen, Innmari kjedelig å se på Netflix på siden

Ctrl + Alt + Pil opp.

Anonymous poster hash: ee165...75f

Annonse

Mrs D skrev (På 11.7.2015 den 22.47):

Rart. Om du holder ctrl+alt inne og så trykker pil opp skal det ordne seg. Om ikke det fungerer, prøv AltGr-tasten pluss pil opp.

Andre ting du kan prøve:

windowstasten + pil opp

Om du høyreklikker skrivebordet => Innstillinger (Egenskaper?) => Avansert. Roter skjerm?

AnonymBruker skrev (På 11.7.2015 den 23.23):

Ctrl + Alt + Pil opp. Anonymous poster hash: ee165...75f

Nå fikk jeg det til. Jeg måtte inn på siden med appene for at det skulle funke. Ikke lett med en mus som hopper og danser feil vei. Tusen takk til dere begge :D
  ekte nick skrev (På 13.7.2015 den 18.14):

Mrs D - Hvordan fikk du til det der?!!!!! Altså de bildene med thumbs up.

Jeg fant URL til dette bildet, så trykte jeg på knappen for 'Bilde' på nederste linje i teksteditoren (knapp 11 fra venstre), og så limte jeg URLen inn der.

Annonse

ekte nick skrev (På 14.7.2015 den 14.04):

Hm. Det funker ikke med bare .gif endelser visst? Må det være en URL?

Det jeg har funnet ut etter å ha forsket litt på det (hehe) er at jeg ikke kan bruke et bilde fra Mac'en min, det må være et bilde som ligger på nettet og har en webadresse. Mulig det er noe jeg har oversett, så om noen har funnet en måte, please enlighten me. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...