AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har diagnosen bipolar 2. Jeg føler imidlertid det er mer som er galt eller uvanlig med reaksjonsmønsteret mitt og har lest en del om borderline på nettet. En del av symptomene stemmer, synes jeg. Kan jeg være både bipolar og ha borderline personlighetsforstyrrelse samtidig? Jeg synes en del av symptomene ligner en del, så finner ikke helt ut av det. Psykologen min er i tvil om jeg har en bipolar-diagnose eller om det mer er tilbakevendende depresjon jeg har. Hun har ikke testet meg for borderline, eller i alle fall ikke sagt dette til meg. Anonymous poster hash: 794f4...4a9 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Kombinasjonen av borderline og BP er ikke sjelden, så det kan du godt ha. 0 Siter
Janus30 Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Kombinasjonen av borderline og BP er ikke sjelden, så det kan du godt ha. Hvordan kan symptombildet se ut med denne kombinasjonen av diagnoser? Sikkert et meget omfattende spørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.