Gå til innhold

Bipolar og borderline samtidig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har diagnosen bipolar 2. Jeg føler imidlertid det er mer som er galt eller uvanlig med reaksjonsmønsteret mitt og har lest en del om borderline på nettet. En del av symptomene stemmer, synes jeg. Kan jeg være både bipolar og ha borderline personlighetsforstyrrelse samtidig? Jeg synes en del av symptomene ligner en del, så finner ikke helt ut av det. Psykologen min er i tvil om jeg har en bipolar-diagnose eller om det mer er tilbakevendende depresjon jeg har. Hun har ikke testet meg for borderline, eller i alle fall ikke sagt dette til meg. 

Anonymous poster hash: 794f4...4a9
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kombinasjonen av borderline og BP er ikke sjelden, så det kan du godt ha.

Skrevet

Kombinasjonen av borderline og BP er ikke sjelden, så det kan du godt ha.

Hvordan kan symptombildet se ut med denne kombinasjonen av diagnoser? Sikkert et meget omfattende spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...