AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 ░░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄ ░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀▄ ░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░█ ░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█ ░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░█▄ █░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒█ █░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀█ ░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░█ ░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█ ░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄▄▄█▄█░█ ░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░▀▀█▀█▀██░█ ░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄▄▄█▄█▄▀░░█ ░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█ ░░░░░░░░░▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█ Anonymous poster hash: 5a9fe...d4b 0 Siter
Trine Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Kan dere se smilefjesene? Ser ikke den første. Den er bare en sånnboks med noe skrift/tall inni. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Skrevet 14. juli 2015 Ser ikke den første. Den er bare en sånnboks med noe skrift/tall inni. Ja ser det nå som jeg har pc igjen, var fra mobilen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 14. juli 2015 Skrevet 14. juli 2015 Ja ser det nå som jeg har pc igjen, var fra mobilen. Har du iPhone? Jeg ser nemlig alle emotiene dine, og jeg har Mac. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Skrevet 14. juli 2015 Har du iPhone? Jeg ser nemlig alle emotiene dine, og jeg har Mac. Nei har bare en vanlig samsung. Rart jeg kunne se det på mobilen og ikke på pc. 0 Siter
Mrs D Skrevet 14. juli 2015 Skrevet 14. juli 2015 Nei har bare en vanlig samsung. Rart jeg kunne se det på mobilen og ikke på pc. Dette går vel på hva hvert OS støtter av "uvanlige" tegn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.