stjernestøv Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Hva syns du er verst av depresjon og angst? Jeg har hatt begge deler og begge er ille. Men angsten er verst for min del. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Depresjon, fordi det er så smertefullt Anonymous poster hash: a3012...34f 0 Siter
ISW Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Hva syns du er verst av depresjon og angst? Jeg har hatt begge deler og begge er ille. Men angsten er verst for min del. De aller fleste depresjoner medfører angst, og ofte følger depresjon med angstlidelser. Er nok litt vanskelig å skille symptomene og vite hva som skyldes hva. Da jeg hadde skikkelig angst i 2012 så hadde jeg masse symptomer som jeg trodde var depresjon. Det var det ikke. 0 Siter
gråstein Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Hva syns du er verst av depresjon og angst? Jeg har hatt begge deler og begge er ille. Men angsten er verst for min del. Begge deler samtidig Ellers er nok depresjon verst, hvis det nå ikke dreier seg om kraftig panikkangst (det er helt jævlig). 0 Siter
NEC1234 Skrevet 13. juli 2015 Skrevet 13. juli 2015 Jeg vet ikke. Spiller det noen rolle? Gå tur og stump røyken, i stedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.