Gå til innhold

Avkappet fingertupp- Madelenemie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEC1234 skrev (På 14.7.2015 den 22.49):

Hadde noen spist den?

Den ble borte i skogen. Jeg tenkte ikke på å lete etter noe. Jeg så jo bare masse blod og tenkte jeg måtte finne plaster. Før noen fornuftig fortalte at det hjelper lite med plaster der. Så ble en voldsom diger bandasjegreie.

AnonymBruker skrev (På 15.7.2015 den 5.37):

Ulempen med å ha bikkjer.

Anonymous poster hash: 4a130...b78

Hadde ikke bikkje da. Eller, hadde det, men ikke med meg. Jeg var på leir og var vel rundt 12 år.

Annonse

Madelenemie
  Nicklusheletida skrev (På 14.7.2015 den 21.51):

Hvordan gikk det den gangen du kappet av deg fingertuppen. Grodde den fast i igjen ?

Jeg har gjort det samme i dag. Jeg har lagt den på plass og plastret. Spent på om den kommer til å gro fast.

JA :)

Det gikk så bra!

Puh. Men de sa det var to utfall enten så går det bra eller ikke.

De sa 50/50 sjanse,

Hva gjorde du?

Og beklager at ikke svarte deg før, har det ganske strevsomt for tiden.

Jeg tror det går bra hvis den har groddsammen på midten,

min fingertupp var helt løs, og det gikk altså bra,

Den ser normal ut, men jeg har litt mindre følelse i den.

Endret av Madelenemie
Nicklusheletida

Takk for svar :-) Det går nok bra her også .

Mener du hvordan det skjedde ? Jeg tok opp noen frosne brødskiver fra fryseren og skulle dele de fra hverandre for at de skulle tine raskere og så var jeg litt uforsiktig da. Fort gjort ;)

Madelenemie
  Nicklusheletida skrev (På 16.7.2015 den 17.34):

Takk for svar :-) Det går nok bra her også .

Mener du hvordan det skjedde ? Jeg tok opp noen frosne brødskiver fra fryseren og skulle dele de fra hverandre for at de skulle tine raskere og så var jeg litt uforsiktig da. Fort gjort ;)

Ja jeg mente hvordan skjedde:-)

Jeg skulle kutte vannmelon:-)

Og det som sprutet rødt opp i taket da kjøttøksa traff melonen var mitt blod....og ikke melonsaft.

:wacko:  grøss og gru

Håper fingertuppen blir som før, gror fast gjør den nok siden midten sitter fast,

håper du får full førlighet igjen.

Jeg irriterer meg stadig over min finger, når jeg skal taste tall, kjenner jeg det ikke:-(

Men det kunne jo vært verre:-)

Nicklusheletida

Madelenemie : Det var ikke noe å spare på den tuppen her nei :D Den begynte å løsne igjen og hadde bare grodd fast i størknet blod, så jeg har tatt den av igjen. Har fjernet plasteret også. Tror det gror ut en ny tupp her :-)

Nicklusheletida skrev (På 17.7.2015 den 21.26):

Madelenemie : Det var ikke noe å spare på den tuppen her nei :D Den begynte å løsne igjen og hadde bare grodd fast i størknet blod, så jeg har tatt den av igjen. Har fjernet plasteret også. Tror det gror ut en ny tupp her :-)

Om det bare var en liten bit så går det nok bra, blir sikkert bare et lite arr.

Annonse

Madelenemie
  Nicklusheletida skrev (På 17.7.2015 den 21.26):

Uff stakkar deg!

Hvis det gror ut en ny tupp må du si i fra ;)

Tenkte siden du hadde følelse i tuppen....at det ville gå bra.

uff jeg blir kvalm av å tenke på det, jeg var selv så lettet da fingertuppen grodde fast og ser helt normal ut.

Er du lei deg?

Nicklusheletida

Madelenemie : Nei, nei, nei, det er jeg ikke :D Føler at jeg gjorde alt for stort nummer ut av det jeg nå, men det var sabla vondt til å begynne med, men fingeren kommer til å bli helt som før den og jeg har ikke vondt nå :-)

Madelenemie
  Nicklusheletida skrev (På 18.7.2015 den 20.29):

Madelenemie : Nei, nei, nei, det er jeg ikke :D Føler at jeg gjorde alt for stort nummer ut av det jeg nå, men det var sabla vondt til å begynne med, men fingeren kommer til å bli helt som før den og jeg har ikke vondt nå :-)

Ok så du overdrev ;)

Vel det er bra fingeren blir som før, jeg ble fortvilt da jeg tenkte på at jeg kanskje mistet tuppen på lillefingeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...