AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Har slitt med forkjølelse og hoste i lang tid. Går på Imovane men i dag fikk jeg Cosylan av legen min. Glemte å spørre om jeg kan ta medisinene sammen? Hvis det er uheldig kan jeg da ta Cosylan i kveld selv om jeg tok Imovane natt til i dag? Er redd for uheldig kombinasjon. På forhånd takk. Mvh Ida Anonymous poster hash: fc548...a63 0 Siter
ISW Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 http://interaksjoner.no/analyser.asp?PreparatNavn=Cosylan+imovane&submit1=Sjekk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 http://interaksjoner.no/analyser.asp?PreparatNavn=Cosylan+imovane&submit1=Sjekk Ja da ser jo ut som det ikke er helt heldig å bruke sammen selv om jeg ikke skjønner hvordan det kan gi seg utslag. Lurer da også på om denne uheldige virkningen kan slå til når jeg brukte Imovane natt til i dag men ikke tar noen Imovane i natt men bare Cosylan. Forøvrig takk for at du svarte issomethingwrong. :-) Anonymous poster hash: fc548...a63 0 Siter
ISW Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Ja da ser jo ut som det ikke er helt heldig å bruke sammen selv om jeg ikke skjønner hvordan det kan gi seg utslag. Lurer da også på om denne uheldige virkningen kan slå til når jeg brukte Imovane natt til i dag men ikke tar noen Imovane i natt men bare Cosylan. Forøvrig takk for at du svarte issomethingwrong. :-) Anonymous poster hash: fc548...a63 Bare hyggelig. Tenkte å ikke mene så mye siden jeg ikke er NHD :-) Men veldig fin side hvor man kan sjekke sånt selv. Imovane har kort halveringstid, så hvis du brukte det i går og ikke i dag så tenker jeg det går fint. Hadde gjort det selv i alle fall. Men jeg ville ikke tatt de samme dag :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Jeg er og vil være lite behjelpelig med å legge til rette for legemiddelmisbruk. 0 Siter
ISW Skrevet 15. juli 2015 Skrevet 15. juli 2015 Misforstod jeg noe her? Kjenner til de gamle postene med Imovane og Cosylan for søvn, men er ikke dette en som tilfeldigvis fikk det skrevet ut i dag mot hoste og som også tar Imovane? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.