Gå til innhold

NHD- Om kombinasjon av medisin.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med forkjølelse og hoste i lang tid. Går på Imovane men i dag fikk jeg Cosylan av legen min. Glemte å spørre om jeg kan ta medisinene sammen? Hvis det er uheldig kan jeg da ta Cosylan i kveld selv om jeg tok Imovane natt til i dag? Er redd for uheldig kombinasjon.

På forhånd takk.

Mvh Ida

Anonymous poster hash: fc548...a63
AnonymBruker
Skrevet

Ja da ser jo ut som det ikke er helt heldig å bruke sammen selv om jeg ikke skjønner hvordan det kan gi seg utslag. Lurer da også på om denne uheldige virkningen kan slå til når jeg brukte Imovane natt til i dag men ikke tar noen Imovane i natt men bare Cosylan.

Forøvrig takk for at du svarte issomethingwrong. :-)

Anonymous poster hash: fc548...a63

Skrevet

Ja da ser jo ut som det ikke er helt heldig å bruke sammen selv om jeg ikke skjønner hvordan det kan gi seg utslag. Lurer da også på om denne uheldige virkningen kan slå til når jeg brukte Imovane natt til i dag men ikke tar noen Imovane i natt men bare Cosylan. Forøvrig takk for at du svarte issomethingwrong. :-) Anonymous poster hash: fc548...a63

Bare hyggelig. Tenkte å ikke mene så mye siden jeg ikke er NHD :-) Men veldig fin side hvor man kan sjekke sånt selv.

Imovane har kort halveringstid, så hvis du brukte det i går og ikke i dag så tenker jeg det går fint. Hadde gjort det selv i alle fall. Men jeg ville ikke tatt de samme dag :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er og vil være lite behjelpelig med å legge til rette for legemiddelmisbruk.

Skrevet

Misforstod jeg noe her?

Kjenner til de gamle postene med Imovane og Cosylan for søvn, men er ikke dette en som tilfeldigvis fikk det skrevet ut i dag mot hoste og som også tar Imovane?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...