stjernestøv Skrevet 16. juli 2015 Skrevet 16. juli 2015 Skal ikke de med psykoselidelser ha manglende sykdomsinnsikt? Det har jo ikke jeg, kan diagnosen være feil? Jeg liker ikke å ta medisiner, vet aldri når neste gang jeg vil slutte blir. Men det blir ikke nå, da er jeg vel fornuftig og har selvinnsikt? 0 Siter
ISW Skrevet 16. juli 2015 Skrevet 16. juli 2015 Du har god sykdomsinnsikt når du tar medisiner. Uten medisiner får du dårlig innsikt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Skrevet 16. juli 2015 Du har god sykdomsinnsikt når du tar medisiner. Uten medisiner får du dårlig innsikt. Ok. Er veldig ambivalent til medisiner da, men vet jo at jeg kan bli dårlig uten. Det er et slit å være dårlig, men savner åndeligheten. Klarer ikke være åndelig i det hele tatt, det er jo sykt at medisinen tar bort det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 (endret) Er det noe galt med DOL i dag eller er det bare min pc? Plutselig er halve siden borte, og jeg får ikke startet nytt innlegg. Endret 18. juli 2015 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Alt i orden fra min Mac og samboers PC Anonymous poster hash: ed8e4...430 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Alt i orden fra min Mac og samboers PC Anonymous poster hash: ed8e4...430 Ok, hos meg er det helt håpløst. 0 Siter
NEC1234 Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Er det noe galt med DOL i dag eller er det bare min pc? Plutselig er halve siden borte, og jeg får ikke startet nytt innlegg. Det var noe sporadisk galt på min mobil og. Siden ble krympet breddemessig til 25% av skjermen... så det er kanskje ikke din PC. 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har trøbbel både på mobil og pc i dag. 1 Siter
XbellaX Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Er det noe galt med DOL i dag eller er det bare min pc? Plutselig er halve siden borte, og jeg får ikke startet nytt innlegg. Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Det var noe sporadisk galt på min mobil og. Siden ble krympet breddemessig til 25% av skjermen... så det er kanskje ikke din PC. Ok da er det ikke bare hos meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Jeg har trøbbel både på mobil og pc i dag. Ok, da er det ikke bare hos meg. Det var nå bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen.. Kanskje det er et tegn på det ja? Neida, men det har virkelig vært surr her i dag. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Ok. Er veldig ambivalent til medisiner da, men vet jo at jeg kan bli dårlig uten. Det er et slit å være dårlig, men savner åndeligheten. Klarer ikke være åndelig i det hele tatt, det er jo sykt at medisinen tar bort det. Jeg tenker at det du kaller åndelig er en del av sykdomsbildet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Jeg tenker at det du kaller åndelig er en del av sykdomsbildet. Savner det gjør jeg iallefall,livet er så tomt uten det og ingenting gir mening. Med åndelighet er det en mening, tror ikke jeg hadde vært så redd elva heller da. Hadde en åndelig ro. 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen.. Men det er jo nettopp det dol-problemet i dag er tegn på. De har spesialdesignet en reklame for å få deg ut på fjelltur! 2 Siter
XbellaX Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Men det er jo nettopp det dol-problemet i dag er tegn på. De har spesialdesignet en reklame for å få deg ut på fjelltur! hahaha...... 0 Siter
Trine Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen.. Men det burde du og fjellsport har alt du trenger for tur i fjellet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.