Gå til innhold

Å kjenne seg selv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Skal ikke de med psykoselidelser ha manglende sykdomsinnsikt? Det har jo ikke jeg, kan diagnosen være feil? Jeg liker ikke å ta medisiner, vet aldri når neste gang jeg vil slutte blir. Men det blir ikke nå, da er jeg vel fornuftig og har selvinnsikt?

Skrevet

Du har god sykdomsinnsikt når du tar medisiner. Uten medisiner får du dårlig innsikt.

stjernestøv
Skrevet

Du har god sykdomsinnsikt når du tar medisiner. Uten medisiner får du dårlig innsikt.

Ok. Er veldig ambivalent til medisiner da, men vet jo at jeg kan bli dårlig uten. Det er et slit å være dårlig, men savner åndeligheten. Klarer ikke være åndelig i det hele tatt, det er jo sykt at medisinen tar bort det. 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Er det noe galt med DOL i dag eller er det bare min pc? Plutselig er halve siden borte, og jeg får ikke startet nytt innlegg. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

Alt i orden fra min Mac og samboers PC

Anonymous poster hash: ed8e4...430
stjernestøv
Skrevet

Alt i orden fra min Mac og samboers PC

Anonymous poster hash: ed8e4...430

Ok, hos meg er det helt håpløst. 

Skrevet

Er det noe galt med DOL i dag eller er det bare min pc? Plutselig er halve siden borte, og jeg får ikke startet nytt innlegg. 

Det var noe sporadisk galt på min mobil og. Siden ble krympet breddemessig til 25% av skjermen... så det er kanskje ikke din PC.

Skrevet

Jeg har trøbbel både på mobil og pc i dag.

Skrevet

Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen..

stjernestøv
Skrevet

Det var noe sporadisk galt på min mobil og. Siden ble krympet breddemessig til 25% av skjermen... så det er kanskje ikke din PC.

Ok da er det ikke bare hos meg. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har trøbbel både på mobil og pc i dag.

Ok, da er det ikke bare hos meg. Det var nå bra. 

stjernestøv
Skrevet

Her og, det er en eller annen fjellsport(?) reklame som herjer her. Jeg nekter å ta det som et tegn på at jeg helst bør ut å klatre i fjellheimen..

Kanskje det er et tegn på det ja? Neida, men det har virkelig vært surr her i dag. 

Skrevet

Ok. Er veldig ambivalent til medisiner da, men vet jo at jeg kan bli dårlig uten. Det er et slit å være dårlig, men savner åndeligheten. Klarer ikke være åndelig i det hele tatt, det er jo sykt at medisinen tar bort det.

Jeg tenker at det du kaller åndelig er en del av sykdomsbildet.

stjernestøv
Skrevet

Jeg tenker at det du kaller åndelig er en del av sykdomsbildet.

Savner det gjør jeg iallefall,livet er så tomt uten det og ingenting gir mening. Med åndelighet er det en mening, tror ikke jeg hadde vært så redd elva heller da. Hadde en åndelig ro. 

Skrevet

Men det er jo nettopp det dol-problemet i dag er tegn på. De har spesialdesignet en reklame for å få deg ut på fjelltur!

Skrevet

Men det er jo nettopp det dol-problemet i dag er tegn på. De har spesialdesignet en reklame for å få deg ut på fjelltur!

hahaha......

Skrevet

Men det burde du og fjellsport har alt du trenger for tur i fjellet :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...