Gondor Skrevet 16. juli 2015 Skrevet 16. juli 2015 Min sønn står på en ukjent dose av Risperioden sammtidig som han tar Traginiq mot sterke smerter. Jeg leser i Felleskatalogen at disse to medisiene ikke bør kombiners. Jeg opplever legene som lite informative ovenfor min sønn. Kjenner jeg meg selv rett ringer jeg ansvarlig lege og ber henne begrunne valget. Hva tror hun? At vi ikke klarer og lese felleskatalogen? Jeg innser at jeg er moren fra helvete som graver og spørrer og ikke vil gi dem fred. Sønnem min er voksen og skal få førsteinformasjoen før oss andre. Hva er politikken ved at pasienten ikke blir informert om alt som dyttes inn i han fra børjan? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2015 Skrevet 16. juli 2015 Jeg beklager, men jeg finner ingenting på interaksjoner, og ingen advarsler i felleskatalogteksten. Du skal ikke bekymre deg for kombinasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.