AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Folk mener jeg er: - lat - dum - bortskjemt - ikke hyggelig - andre mer alvorlige negative ting Folk jeg ikke har noe med å gjøre. Folk jeg aldri har hatt en samtale med. Kanskje jeg bør flytte til storbyen? Så man slipper oppmerksomheten. Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Er det noe som heter semi-hallusinose? Hvis man føler man hører ting, som at noen lager spyttelyder, eller kommenterer. Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
Inner self Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Det er vel en blanding mellom selvhenføring, og hallusinasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Husk det er rådyrt å bo i storbyen.Anonymous poster hash: 7974f...358 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Det er vel en blanding mellom selvhenføring, og hallusinasjon. Så dette "fenomenet" er kjent? Det er som om jeg går inn i meg selv, og hører ting, men blir "bevisst" etterpå. Husk det er rådyrt å bo i storbyen. Ja vet... Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Folk mener noe om noen de aldri har møtt. Det kan ikke være et problem. Folk kan mene mye i storbyer også, men andres meninger er som regel ikke problem. Det er kun egne meninger som lager problem for en selv. Anonymous poster hash: c9449...a7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 Skrevet 17. juli 2015 Folk mener noe om noen de aldri har møtt. Det kan ikke være et problem. Folk kan mene mye i storbyer også, men andres meninger er som regel ikke problem. Det er kun egne meninger som lager problem for en selv. På bygda er sladre- og flokk-mentaliteten sterk. Er det noen av disse som har hatt en samtale med meg? Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 TS: Hvordan vet du at det er slik? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Husk det er rådyrt å bo i storbyen.Anonymous poster hash: 7974f...358 Her har politikerne sviktet, mener jeg vel (, noe sånt.) Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Folk mener jeg er: - lat - dum - bortskjemt - ikke hyggelig - andre mer alvorlige negative ting Folk jeg ikke har noe med å gjøre. Folk jeg aldri har hatt en samtale med. Kanskje jeg bør flytte til storbyen? Så man slipper oppmerksomheten. Anonymous poster hash: dada8...1df I og med at dette er selvtenkte tanker er jeg redd det bare flytter med deg. Anonymous poster hash: 104c8...278 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 I og med at dette er selvtenkte tanker er jeg redd det bare flytter med deg. Anonymous poster hash: 104c8...278 Når jeg er blant folk, f.eks. i en butikk, så sier de andre til hverandre ting som "jeg må opp tidlig i morgen" (om jeg handler brus sent på kvelden), og f.eks. samtaler som: "det hadde vært deilig å slippe å jobbe" - "litt kjedelig, kanskje? bare sitte alene?" - "ja, men ikke hvis det er det man liker" - "nei det er sant". Men nå blir jeg vel gjenkjent. Men du har rett, det hjelper ikke å flytte. Anonymous poster hash: dada8...1df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Her har politikerne sviktet, mener jeg vel (, noe sånt.) Anonymous poster hash: dada8...1df Vet ikke helt hva politikerne skulle gjort da, vel. Anonymous poster hash: 7974f...358 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Når jeg er blant folk, f.eks. i en butikk, så sier de andre til hverandre ting som "jeg må opp tidlig i morgen" (om jeg handler brus sent på kvelden), og f.eks. samtaler som: "det hadde vært deilig å slippe å jobbe" - "litt kjedelig, kanskje? bare sitte alene?" - "ja, men ikke hvis det er det man liker" - "nei det er sant". Merkelig, slik snakker de ikke om på butikkene her i støket. Anonymous poster hash: 7974f...358 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.