Gå til innhold

Gjøre feil

Anbefalte innlegg

umakenverdt
Skrevet

Har gjort noe veldig dumt i dag, som jeg ikke kan gjøre om. 

Prøver å gjøre andre gode ting for å gjøre opp for det, men det blir jo overfor andre mennesker.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Jeg synes det er vanskelig å tenke helt klart...

Skrevet

Hva for noe dumt har du gjort da? Dumt mot deg selv eller dumt ovenfor andre? Om du har gjort noe dumt ovenfor andre så be om tilgivelse. Om du har gjort noe dumt ovenfor deg selv så tilgi deg selv. Mer får du ikke gjort.

umakenverdt
Skrevet

Hva for noe dumt har du gjort da? Dumt mot deg selv eller dumt ovenfor andre? Om du har gjort noe dumt ovenfor andre så be om tilgivelse. Om du har gjort noe dumt ovenfor deg selv så tilgi deg selv. Mer får du ikke gjort.

Dumt for både meg og andre. Jeg har sagt jeg er veldig lei meg og betalt, men ser ikke hva mer jeg kan gjøre... Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Jeg føler ikke jeg kan beklage mer nå...

Skrevet

Dumt for både meg og andre. Jeg har sagt jeg er veldig lei meg og betalt, men ser ikke hva mer jeg kan gjøre... Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Jeg føler ikke jeg kan beklage mer nå...

Når man gjør dumme ting, så er vel det beste å forsøke å forplikte seg til å ikke gjenta handlingen - og for øvrig se fremover.

Skrevet

Du får ikke gjort noe mer enn det du har gjort. Da er det bare å prøve å legge det bak seg og gå videre. Lettere sagt enn gjort, jeg vet det.

AnonymBruker
Skrevet

Da har du gjort det du kan ovenfor den/de handlingen rammet, da gjenstår det kun at du gir deg selv et klapp på skuldra for at du "ryddet" opp, innser at det er menneskelig å feile og går videre :) 

Anonymous poster hash: cebe9...ea7

stjernestøv
Skrevet

Da har du jo gjort det du kan, gå videre som de andre skriver. Alle gjør feil-

umakenverdt
Skrevet

Takk, alle sammen. Jeg får prøve på det, selv om det er vanskelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...