Gå til innhold

Hvorfor er jeg sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er utrolig urolig og forknytt og har alltid vært sånn. Er godt voksen nå. Har for fra lenge siden diagnosen eupf. Har gått lenge i terapi uten at dette har gjort meg roligere/mer avslappet. Jeg er så oppskrift at jeg sliter meg selv ut. Terapeuten jeg går til tar ikke evt adhd på alvor selv om jeg har spurt om skikkelig utredning. Det skal sies ar jeg har hatt "depresjoner/angst" siden barnehagesøket. Har hatt en vanskelig /konfliktfylt forhold til foreldre siden jeg var så liten men prøvde alltid å gjøre mine foreldre til lags. I tenårene forandret det seg til utagerende og indre smerte/trykk/sinne.

Er fortvilet. Jeg er oppskrift og kroppen "går av seg selv". Jeg har opplevd overgrep og traumer som har vart over mange år. Kan slike ting gjøre ar jeg blir sånn? Eller bør jeg ta ny utredning? Er så forvirret og lei.

Setter pris på svar :)

Anonymous poster hash: 5ebdf...1d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...