AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Er utrolig urolig og forknytt og har alltid vært sånn. Er godt voksen nå. Har for fra lenge siden diagnosen eupf. Har gått lenge i terapi uten at dette har gjort meg roligere/mer avslappet. Jeg er så oppskrift at jeg sliter meg selv ut. Terapeuten jeg går til tar ikke evt adhd på alvor selv om jeg har spurt om skikkelig utredning. Det skal sies ar jeg har hatt "depresjoner/angst" siden barnehagesøket. Har hatt en vanskelig /konfliktfylt forhold til foreldre siden jeg var så liten men prøvde alltid å gjøre mine foreldre til lags. I tenårene forandret det seg til utagerende og indre smerte/trykk/sinne. Er fortvilet. Jeg er oppskrift og kroppen "går av seg selv". Jeg har opplevd overgrep og traumer som har vart over mange år. Kan slike ting gjøre ar jeg blir sånn? Eller bør jeg ta ny utredning? Er så forvirret og lei. Setter pris på svar Anonymous poster hash: 5ebdf...1d0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Er utrolig urolig og forknytt og har alltid vært sånn. Er godt voksen nå. Har for fra lenge siden diagnosen eupf. Har gått lenge i terapi uten at dette har gjort meg roligere/mer avslappet. Jeg er så oppskrift at jeg sliter meg selv ut. Terapeuten jeg går til tar ikke evt adhd på alvor selv om jeg har spurt om skikkelig utredning. Det skal sies ar jeg har hatt "depresjoner/angst" siden barnehagesøket. Har hatt en vanskelig /konfliktfylt forhold til foreldre siden jeg var så liten men prøvde alltid å gjøre mine foreldre til lags. I tenårene forandret det seg til utagerende og indre smerte/trykk/sinne. Er fortvilet. Jeg er oppskrift og kroppen "går av seg selv". Jeg har opplevd overgrep og traumer som har vart over mange år. Kan slike ting gjøre ar jeg blir sånn? Eller bør jeg ta ny utredning? Er så forvirret og lei. Setter pris på svar Anonymous poster hash: 5ebdf...1d0 Beklager mange skrivefeil. "Oppskrift" skal være "oppskrudd". Anonymous poster hash: 5ebdf...1d0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.