Gå til innhold

mye lyn i hodet (ikke slutta på noen piller)

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg tror jeg blir "sprø" for jeg får siden for to dager siden så masse lyn i hodet som er blitt verre, sån som man får ved brå seponering på antidepprisiva. Er jeg alene om å ha disse fæle lynene uten å ha endret medisiner? (Jeg går på 100 mg zoloft og 10 mg abilify.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror jeg blir "sprø" for jeg får siden for to dager siden så masse lyn i hodet som er blitt verre, sån som man får ved brå seponering på antidepprisiva. Er jeg alene om å ha disse fæle lynene uten å ha endret medisiner? (Jeg går på 100 mg zoloft og 10 mg abilify.

Har du glemt å ta tabletter eller endret dose?

Anonymous poster hash: 55b29...803

Blomsterfluen

Eg trur du berre e hypokondar. Anonymous poster hash: a7970...f44

Jeg får jo faen aldri hjelp her, alle tror alltid jeg er en hypokonder for hellsikke! Jeg er IKKE hypokonder! Jeg HAR lyn i hodet!

Takk for ingenting.

Annonse

AnonymBruker

Jeg får jo faen aldri hjelp her, alle tror alltid jeg er en hypokonder for hellsikke! Jeg er IKKE hypokonder! Jeg HAR lyn i hodet!

Takk for ingenting.

Er det noe rart jeg tror du er hypokonder, når du skriver om 5 nye, helt ulike, helseproblem hver uke?

Hvordan kan det ha seg, at alt dette går over av seg selv? Eller har du 150 sykdommer nå?

Anonymous poster hash: a7970...f44

Blomsterfluen

Er det noe rart jeg tror du er hypokonder, når du skriver om 5 nye, helt ulike, helseproblem hver uke? Hvordan kan det ha seg, at alt dette går over av seg selv? Eller har du 150 sykdommer nå? Anonymous poster hash: a7970...f44

Jeg har ingenting annet helseproblem enn lynene i hodet akkuratt nå. De andre symptomene jeg har hatt er alle borte.

Blomsterfluen

Ja, men hvorfor har du blitt frisk? Anonymous poster hash: a7970...f44

Jeg ble frisk med hvile og behandlinger med fuktighetskrem og soppmedisin. Og hemoroidene er borte nå etter behandling med krem.

AnonymBruker

OK, men det er ikke til å komme utenom at du støtt og stadig bekymrer deg for helt normale ting ved kroppen, og lurer på om det er sykdom. Jeg mener at det som regel ikke dreier seg om sykdom, siden det går over av seg selv, og det at det er såpass mange, helt ulike, ting du skriver om.

Så mitt råd til deg er å tenke grundigere gjennom det du bekymrer deg for, før du skriver om det på nettet, eller tar det opp med andre (om du gjør det). På den måten slipper du å stresse så mye, og du vil få bedre/raskere hjelp de gangene du blir syk.

Anonymous poster hash: a7970...f44

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...