Kitina Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Jeg får sprøyte av legen en gang pr mnd tilsvarende 8 mg trilafon daglig. Jeg har PTSD. Uten trilafon før i tiden følte jeg en utrolig indre smerte. Nå har livet endret seg og jeg lever stabilt med mine to barn som er midt i tenårene. Har lyst til å prøve meg uten Trilafon, men er redd for smerten om den er der enda. Har gått i terapi. Hvordan seponere på best mulig måte? Har i løpet av siste to år seponert Zoloft og Wellbutrin. Ett år uten begge medisinene nå. Går bra. Merker ingen forskjell. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. juli 2015 Skrevet 19. juli 2015 Jeg vil anbefale dette som den raskeste nedtrapping: Redusere de neste sprøytene med 25% hver gang. Dvs tilsvarende 6, 4 og 2 mg. Lykke til :-) 0 Siter
Kitina Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Jeg vil anbefale dette som den raskeste nedtrapping: Redusere de neste sprøytene med 25% hver gang. Dvs tilsvarende 6, 4 og 2 mg. Lykke til :-) Jeg ser på felleskatalogen.no at trilafon kun kommer som Styrke Pakning Varenr Pris (kr)1 R.gr.2 Refusjon3 108,2 mg/ml Hvordan løse seponeringen i praksis da? 0 Siter
Kitina Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Jeg ser på felleskatalogen.no at trilafon kun kommer som Styrke Pakning Varenr Pris (kr)1 R.gr.2 Refusjon3 108,2 mg/ml Hvordan løse seponeringen i praksis da? Jøss, så tett det går an å bli Det er jo bare å ta mindre medisin i sprøyta, haha. Skjønte det nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.