Gå til innhold

Trilafon, seponering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får sprøyte av legen en gang pr mnd tilsvarende 8 mg trilafon daglig. Jeg har PTSD. Uten trilafon før i tiden følte jeg en utrolig indre smerte. Nå har livet endret seg og jeg lever stabilt med mine to barn som er midt i tenårene.

Har lyst til å prøve meg uten Trilafon, men er redd for smerten om den er der enda. Har gått i terapi. 

Hvordan seponere på best mulig måte? 

Har i løpet av siste to år seponert Zoloft og Wellbutrin. Ett år uten begge medisinene nå. Går bra. Merker ingen forskjell. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg vil anbefale dette som den raskeste nedtrapping: Redusere de neste sprøytene med 25% hver gang.

Dvs tilsvarende 6, 4 og 2 mg.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg vil anbefale dette som den raskeste nedtrapping: Redusere de neste sprøytene med 25% hver gang.

Dvs tilsvarende 6, 4 og 2 mg.

Lykke til :-)

Jeg ser på felleskatalogen.no at trilafon  kun kommer som  

Styrke Pakning Varenr Pris (kr)1 R.gr.2 Refusjon3

108,2 mg/ml

Hvordan løse seponeringen i praksis da?

Skrevet

Jeg ser på felleskatalogen.no at trilafon  kun kommer som  

Styrke Pakning Varenr Pris (kr)1 R.gr.2 Refusjon3

108,2 mg/ml

Hvordan løse seponeringen i praksis da?

Jøss, så tett det går an å bli :) Det er jo bare å ta mindre medisin i sprøyta, haha. Skjønte det nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...