missmas Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Var usikker på om jeg skulle ta kveldsdosen for har begynt å bli høy Allerede kommet i Masse trøbbel Men tok kveldsdosen min Føltes ut som jeg sviktet meg selv 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Fornuftig og moden adferd kan ikke være å svikte seg selv. 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Var usikker på om jeg skulle ta kveldsdosen for har begynt å bli høy Allerede kommet i Masse trøbbel Men tok kveldsdosen min Føltes ut som jeg sviktet meg selv Er du fortsatt i utlandet eller har du kommet hjem? 1 Siter
Cilien Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Du burde heller tenke omvendt: Jeg begynner å bli høy, derfor er det svært viktig at jeg tar medisinen slik den er foreskrevet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Var usikker på om jeg skulle ta kveldsdosen for har begynt å bli høy Allerede kommet i Masse trøbbel Men tok kveldsdosen min Føltes ut som jeg sviktet meg selv Bra gjort. Men er ikke litium sånn at det kan slutte å virke hvis du slutter og så tar det igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.