stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Er det flere som tar risperdal her? Blir du tiltaksløs, eller gjelder det generelt for ap? Merker jo forskjell etter jeg økte til 4 mg også, klarer ikke gjøre noe. Er lei av dette. 0 Siter
gråstein Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Er det flere som tar risperdal her? Blir du tiltaksløs, eller gjelder det generelt for ap? Merker jo forskjell etter jeg økte til 4 mg også, klarer ikke gjøre noe. Er lei av dette. Man må tvinge seg selv. Jeg har ikke noe lyst til å gå tur nå, men jeg gjør det likevel. 0 Siter
ISW Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har ikke noe lyst til å gå tur nå, men jeg gjør det likevel. Tommel opp 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Man må tvinge seg selv. Jeg har ikke noe lyst til å gå tur nå, men jeg gjør det likevel. Så det går på viljestyrke? Da har jeg vel ikke det da. Men har jo planer om å både slutte å røyke og spise sunt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Noen ganger har jeg bare lyst å legge meg inn for å få orden på livet mitt, men det er jo hjemme jeg skal være. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Er nok et håpløst tilfelle, ikke noe å gjøre med det. Noen sliter bare hele livet og sånn er det med det, jeg hater medisinen. Skulle ønske jeg klarte meg uten, det er mitt håp. 0 Siter
gråstein Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Så det går på viljestyrke? Da har jeg vel ikke det da. Men har jo planer om å både slutte å røyke og spise sunt. Det kan man kalle det. Man må bestemme seg for noe, og så gjennomføre det. Ting skjer ikke av seg selv... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Skrevet 20. juli 2015 Det kan man kalle det. Man må bestemme seg for noe, og så gjennomføre det. Ting skjer ikke av seg selv... Jeg klarte livet bedre uten risperdal, nå har jeg ikke ork. Forbanna medisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.