Gå til innhold

Glede og tiltakslyst er borte, tomhet. Hva må gjøres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, jeg slanker meg.

Syntes ikke du skal dosere om ting du ikke har noe greie på.

Dette til orientering.

Anonymous poster hash: f53ce...a74

Skrevet

Syntes ikke du skal dosere om ting du ikke har noe greie på. Dette til orientering. Anonymous poster hash: f53ce...a74

Jeg har ganske god peiling på boller da. Er en jævel til å bake :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en fyr på 21 år, hele livet mitt har jeg elsket å spille video spill, tegne, høre på musikk, se på tegneserier og anime. Jeg har hatt depresjon helt siden jeg var tennåring, men å holde på med mine interesser fikk meg til å føle meg så mye bedre. De ga meg massevis av glede, jeg likte også å være med mine venner. Jeg har alltid vært den mest kreativ og motiverte fyren i gruppa, så når folk ønsker noe har de alltid kommet til meg først.

Men nå, er den personligheten av meg helt vekk. Jeg får ikke lenger den "gode" følelsen når jeg prøver å holde på med noe jeg elsker, føler meg bare tom. Motivasjonen og lysten på å gjøre noen ting er vekk, jeg har trukket meg unna mine venner i de siste. Og når noen prøver å ringe meg har jeg veldig lite lyst til å svare, noen ganger svarer jeg ikke i det hele tatt. Og når jeg gjør det klarer jeg ikke å holde en pågående samtale som før. Det er helt ulikt meg åssen jeg egentlig er.

Fargen i livet er bare vekk, og dette er absolutt ikke åssen jeg vil ha det. Så jeg har blitt suicidal, evnen til å glede meg over noe har gått ut av mitt system. Så hva er poenget med å forsette? Jeg vil ikke forsette livet mitt med å være et tomt skall av mitt forrige selv.

Jeg skal nevne at jeg har gått på Wellbutrin i 11 dager og Zoloft i 7 uker, føler ikke Zoloft har gjort noe for å få meg til å føle noe bedre når det gjeller dette. Hjelper kanskje for tvangstanker, men ingen glede, lyst eller motivasjon. Wellbutrin gir jeg mer tid på.

Anonymous poster hash: 7b5ed...1eb

Kan du huske når gleden over dine interesser forsvant. Sammenfaller det med oppstart av en av medikamentene?

Anonymous poster hash: 23e75...ede

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske god peiling på boller da. Er en jævel til å bake :-)

Dette er vel ikke helt tråden for dette fjaset?

Skrevet

Dette er vel ikke helt tråden for dette fjaset? Anonymous poster hash: 23e75...ede

Poenget er, du kan si så mye dritt du vil til meg. Det preller av. Jeg vil aldri ta meg nær av noe en anonym person på dette forumet sier til meg. Dine meninger om meg er helt uinteressante for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er, du kan si så mye dritt du vil til meg. Det preller av. Jeg vil aldri ta meg nær av noe en anonym person på dette forumet sier til meg. Dine meninger om meg er helt uinteressante for meg.

Til info, jeg har ingen formening om deg i det hele tatt. Så for all del, ta deg ikke nær av noe som ikke er noe å ta seg nær av :) Mulig du forveksler meg med en annen anonym. Jeg ville bare påpeke at HI her vitner om noen som har det vanskelig og kanskje trenger andre svar i sin tråd enn bollefjas ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...