AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Stilte et spørsmål for ca tre uker siden og ba om råd med hensyn til hvilke medikamenter det kunne være vel verdt å prøve nå. http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/406388-nhd-seroquel-eller-wellbutrin/page-1#entry3639346 Jeg har nå brukt seroquel i tre uker (200 mg depot + 100 mg "vanlig", alt tatt om kvelden). Ambivalensen er mindre fremtredende og jeg har noe bedre konsentrasjonsevne, men jeg kjenner meg "tung", er nærmest litt apatisk og finner det helt uoverkommelig å drive med fysisk aktivitet. Har som målsetting å gå en tur hver dag eller dra på trening, men til tross for at jeg tenker på det fra jeg står opp om morgenen, så kommer jeg meg sjelden av gårde. Har du noe råd? Bør jeg fortsette med samme dose seroquel en stund til i håp om bedring eller burde jeg i stedet ha prøvd wellbutrin? Anonymous poster hash: 6c91a...368 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 Håper på svar. Anonymous poster hash: 6c91a...368 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.