AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 For at jeg tar medisin og sover en del? Føles som hjernen er full uten at jeg har drukket ! Har laget helvete på bar og i gatene, tåler ikke at fremmede snakker med meg Og alle spørr om jeg er trøtt eller gravid så jeg gikk inn i frisørsalongen og sa JA jeg er gravid og jeg skal drepe barnet ! Så tenker jeg dra tilbake og si frisøren er kjekk, vet han vil ligge med meg, men jeg har kontroll og venter på han jeg elsker Hater kulturen i landet her, men vil kjøpe leilighet fordi jeg liker en her Osv noen som skjønner ? Jeg er som full, uten kontroll Kastet et glass i baren da de snøt meg på pris og tålte ikke bli tatt på så skrek ut i en annen restaurant og hylte for de berørte skuldra miAnonymous poster hash: 2e6fc...649 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Du virker manisk ja, håper det går bra nå som du tar medisin. Vet ikke hvor lang tid det tar før det virker. 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 For at jeg tar medisin og sover en del? Føles som hjernen er full uten at jeg har drukket ! Har laget helvete på bar og i gatene, tåler ikke at fremmede snakker med meg Og alle spørr om jeg er trøtt eller gravid så jeg gikk inn i frisørsalongen og sa JA jeg er gravid og jeg skal drepe barnet ! Så tenker jeg dra tilbake og si frisøren er kjekk, vet han vil ligge med meg, men jeg har kontroll og venter på han jeg elsker Hater kulturen i landet her, men vil kjøpe leilighet fordi jeg liker en her Osv noen som skjønner ? Jeg er som full, uten kontroll Kastet et glass i baren da de snøt meg på pris og tålte ikke bli tatt på så skrek ut i en annen restaurant og hylte for de berørte skuldra miAnonymous poster hash: 2e6fc...649 Jeg synes du skal kontakte vergen din og be om hjelp til å få organisert hjemreise. Du bør ikke bli der nede og bli enda sykere. 0 Siter
DoleMari Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Du burde komme deg hjem og få ro rundt deg. Sånn som du er nå, kan du risikere å få juling hvis du møter de feile folka! Spesielt med tanke på fyll og alkohol. Du må ta vare på deg selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 Du bør ta mer AP. Du må holde deg helt unna alkohol og barer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.