Gå til innhold

Manisk til tross?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg tar medisin og sover en del?

Føles som hjernen er full uten at jeg har drukket ! Har laget helvete på bar og i gatene, tåler ikke at fremmede snakker med meg

Og alle spørr om jeg er trøtt eller gravid så jeg gikk inn i frisørsalongen og sa JA jeg er gravid og jeg skal drepe barnet !

Så tenker jeg dra tilbake og si frisøren er kjekk, vet han vil ligge med meg, men jeg har kontroll og venter på han jeg elsker

Hater kulturen i landet her, men vil kjøpe leilighet fordi jeg liker en her

Osv noen som skjønner ? Jeg er som full, uten kontroll

Kastet et glass i baren da de snøt meg på pris og tålte ikke bli tatt på så skrek ut i en annen restaurant og hylte for de berørte skuldra mi

Anonymous poster hash: 2e6fc...649

stjernestøv
Skrevet

Du virker manisk ja, håper det går bra nå som du tar medisin. Vet ikke hvor lang tid det tar før det virker. 

Skrevet

For at jeg tar medisin og sover en del?

Føles som hjernen er full uten at jeg har drukket ! Har laget helvete på bar og i gatene, tåler ikke at fremmede snakker med meg

Og alle spørr om jeg er trøtt eller gravid så jeg gikk inn i frisørsalongen og sa JA jeg er gravid og jeg skal drepe barnet !

Så tenker jeg dra tilbake og si frisøren er kjekk, vet han vil ligge med meg, men jeg har kontroll og venter på han jeg elsker

Hater kulturen i landet her, men vil kjøpe leilighet fordi jeg liker en her

Osv noen som skjønner ? Jeg er som full, uten kontroll

Kastet et glass i baren da de snøt meg på pris og tålte ikke bli tatt på så skrek ut i en annen restaurant og hylte for de berørte skuldra mi

Anonymous poster hash: 2e6fc...649

Jeg synes du skal kontakte vergen din og be om hjelp til å få organisert hjemreise. Du bør ikke bli der nede og bli enda sykere.

Skrevet

Du burde komme deg hjem og få ro rundt deg. Sånn som du er nå, kan du risikere å få juling hvis du møter de feile folka!

Spesielt med tanke på fyll og alkohol. Du må ta vare på deg selv.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør ta mer AP.

Du må holde deg helt unna alkohol og barer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...