Gå til innhold

Et nytt perspektiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter fysisk psykisk, og jeg har opplevd ting som ikke er normalt. Jeg har hatt mange strevsomme dager i livet mitt og jeg har syntes synd på meg selv, tenkt at jeg ikke har vært blandt de heldige her i livet.

Men de siste dagene har jeg fått satt ting i perspektiv. Dødsulykke og mødre som brått har mistet det kjæreste de hadde. Samtale med en kreftsyk. Det har gjort inntrykk på meg og fått meg til å tenke litt.

Jeg har opplevd døden på nært hold. Mine plager blir små i forhold. Jeg lever og jeg lider ikke på samme måte som dem, og likevel så klager dem ikke. Har jeg egentlig noen grunn til å klage, selv om jeg strever med mitt?

Anonymous poster hash: 29f91...d60

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du sikkert ha, men hjelper det deg på noe vis?

Anonymous poster hash: bef69...dc0
Skrevet

Det er ikke moralsk feil å klage. Det spiller ingen rolle. De fleste mennesker ser på forholdet "grunn til å klage" / "klager", og hvis denne er under 1, så syns de det er ille. Men sannheten er at det er totalt uvesentlig moralsk sett. Hvis du ønsker å smiske med noen så bør du være obs på det, dog. Og hvis du vil ha venner og være sosial, så kommer du ikke utenom smisking. Men dette får være ditt valg...

Skrevet

Det er ikke moralsk feil å klage. Det spiller ingen rolle. De fleste mennesker ser på forholdet "grunn til å klage" / "klager", og hvis denne er under 1, så syns de det er ille. Men sannheten er at det er totalt uvesentlig moralsk sett. Hvis du ønsker å smiske med noen så bør du være obs på det, dog. Og hvis du vil ha venner og være sosial, så kommer du ikke utenom smisking. Men dette får være ditt valg...

Hva legger du i smisking?

Skrevet

Hva legger du i smisking?

Ta hensyn... men men.

Skrevet

Ta hensyn... men men.

I mine ører er det å ta hensyn og det å smiske to vidt ulike ting.

Skrevet

I mine ører er det å ta hensyn og det å smiske to vidt ulike ting.

Ja, det er jeg enig i. Når du sier det på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...