AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Jeg sliter fysisk psykisk, og jeg har opplevd ting som ikke er normalt. Jeg har hatt mange strevsomme dager i livet mitt og jeg har syntes synd på meg selv, tenkt at jeg ikke har vært blandt de heldige her i livet. Men de siste dagene har jeg fått satt ting i perspektiv. Dødsulykke og mødre som brått har mistet det kjæreste de hadde. Samtale med en kreftsyk. Det har gjort inntrykk på meg og fått meg til å tenke litt. Jeg har opplevd døden på nært hold. Mine plager blir små i forhold. Jeg lever og jeg lider ikke på samme måte som dem, og likevel så klager dem ikke. Har jeg egentlig noen grunn til å klage, selv om jeg strever med mitt? Anonymous poster hash: 29f91...d60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Det kan du sikkert ha, men hjelper det deg på noe vis? Anonymous poster hash: bef69...dc0 0 Siter
NEC1234 Skrevet 20. juli 2015 Skrevet 20. juli 2015 Det er ikke moralsk feil å klage. Det spiller ingen rolle. De fleste mennesker ser på forholdet "grunn til å klage" / "klager", og hvis denne er under 1, så syns de det er ille. Men sannheten er at det er totalt uvesentlig moralsk sett. Hvis du ønsker å smiske med noen så bør du være obs på det, dog. Og hvis du vil ha venner og være sosial, så kommer du ikke utenom smisking. Men dette får være ditt valg... 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 Det er ikke moralsk feil å klage. Det spiller ingen rolle. De fleste mennesker ser på forholdet "grunn til å klage" / "klager", og hvis denne er under 1, så syns de det er ille. Men sannheten er at det er totalt uvesentlig moralsk sett. Hvis du ønsker å smiske med noen så bør du være obs på det, dog. Og hvis du vil ha venner og være sosial, så kommer du ikke utenom smisking. Men dette får være ditt valg... Hva legger du i smisking? 0 Siter
NEC1234 Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 Hva legger du i smisking? Ta hensyn... men men. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 Ta hensyn... men men. I mine ører er det å ta hensyn og det å smiske to vidt ulike ting. 0 Siter
NEC1234 Skrevet 21. juli 2015 Skrevet 21. juli 2015 I mine ører er det å ta hensyn og det å smiske to vidt ulike ting. Ja, det er jeg enig i. Når du sier det på den måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.