Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje litt tidlig, men er så dårlig vær her jeg bor at jeg likegodt heller kan kjøpe høstklær enn sommerklær. Men jeg er så inspirasjonsløs når det kommer til overdeler. 
Er veldig glad i basisgarderoben min. Der er det en blå trenchcoat, støvletter, ankelboots, rett denimbukse, og sort. Samt et sort skjørt. Er også veldig glad i de litt lange cardiganene fra H/M så der har jeg en i grå og en i hvit. Og sort og hvit t-shorte.

Men hva skal jeg kjøpe som ikke er "basis". Jeg trenger noen "på moten i høst" antrekk. 
Skal kjøpe en grå strikkegenser, for det er jo deilig på kalde dager. Men ellers har jeg ikke anelse. 
Er veldig glad i fargene burgunder, sort, hvitt (hvis det er farger), og lavendel. 

På sommeren går det mest i pastell.

Hva slags overdeler bruker dere om høst?

Anonymous poster hash: 06378...265
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406720-skal-kj%C3%B8pe-h%C3%B8stkl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her går det i kashmirgensere med v-og rund hals. Marineblått, grått og kamel er farger jeg er glad i på høsten. Bruker gjerne skjorter under, som stikker litt ut nedenfor. Lag- på lag greia :) Lange strikkejakker er også en favoritt. Har også kjøpt meg et par college gensere jeg bruker skjorte under eller et kult skjerf i halsen til. Fint til tighte jeans. 

Jeg har også noen pencil skjørt (ett i sort skinn som er utrolig fint) som jeg kan bruke alt ovennevnte til. Ankelboots og tykkere strømper til.

Anonymous poster hash: f3250...80e

Annonse

AnonymBruker

Takk! Lurt med dette lag på lag opplegget. :D
Nå fikk jeg endelig litt inspirasjon. Har en stil jeg vil karakterisere som klassisk, men litt "laidback". 
Selv om jeg kun er knapt 160 så liker jeg ikke å gå med høye hæler unntatt til finbruk, eller evt når jeg går med ankelboots. Er jo og litt høyde på støvlettene når jeg tenker meg om. Liker heller ikke å stivpynte meg så elsker lange strikkejakker til å tone ned ltt. Korte cardigan bruker jeg heller hvis jeg skal være veldig ordentlig. 

Hvilke kashmirgensre bruker du, og evt college gensre? Jeg er student så har ikke råd til noe veldig dyrt. 

AnonymBruker

Det meste jeg har av klær er nok litt over studentbudsjett :) Men kashmirgensere har jeg kjøpt mange av på salg. Jeg har et par fra Zara som er helt okei. College uten mye trykk og fjas på vil jeg tro du kan finne på de fleste kjedebutikkene til høsten :)

Jeg synes det er kjempefint med lag på lag (skjorte/genser) til trange jeans og skjørt. 

heissenberg

https://www.zalando.no/polo-ralph-lauren-kimberly-jumper-po221i00a-k12.html

Salg

oioi der kan man spare 2100 kroner per genser, det må en si er bra

Men er det no vits å kjøpe så dyre klær hvis det ikke er dyr logo på, for da vet jo ingen at du har dyre klær :/

Så er jo spørsmålet også er det vits å kjøpe dyre klær med dyr logo på, men det er jo en annen sak

Endret av heissenberg
AnonymBruker

Disse har et bredt utvalg av modeller 

http://www.softgoat.com/en/women

Cashmir er dyrt. Kanskje noe å ønske seg til bursdag/jul? Det er ting du har i åresvis så på den måten verdt pengene om du finner noen favoritter. 

AnonymBruker

oioi der kan man spare 2100 kroner per genser, det må en si er bra

Men er det no vits å kjøpe så dyre klær hvis det ikke er dyr logo på, for da vet jo ingen at du har dyre klær :/

Så er jo spørsmålet også er det vits å kjøpe dyre klær med dyr logo på, men det er jo en annen sak

Vitsen med cashmir er at det er varmt, mykt og deilig og kvalitet som holder i åresvis om du vet hvordan du behandler det. Logo eller ikke er revnende likegyldig for meg. Jeg fryser høst og vinter og dette holder meg varm :)

Annonse

heissenberg

Vitsen med cashmir er at det er varmt, mykt og deilig og kvalitet som holder i åresvis om du vet hvordan du behandler det. Logo eller ikke er revnende likegyldig for meg. Jeg fryser høst og vinter og dette holder meg varm :)

Okei, jeg brude sikkert holdt meg unna tråden jeg har ikke peiling på klær eller hva kashmir er, ei heller leste jeg mer enn siste innlegg. Jeg er et skikkelig troll, men jeg får skylde på at jeg er overtrøtt/deprimert/kjedermeg/++

Helt for at folk bruker pengene sine på hva de vil jeg, bare å kjøre på. Fortsett tråden dere skal ikke forstyrre mer  :ph34r:

Full pris på den genseren er mer enn jeg bruker på klær på et helt år.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

AnonymBruker

Okei, jeg brude sikkert holdt meg unna tråden jeg har ikke peiling på klær eller hva kashmir er, ei heller leste jeg mer enn siste innlegg. Jeg er et skikkelig troll, men jeg får skylde på at jeg er overtrøtt/deprimert/kjedermeg/++

Helt for at folk bruker pengene sine på hva de vil jeg, bare å kjøre på. Fortsett tråden dere skal ikke forstyrre mer  :ph34r:

Jeg bruker heller penger på ett ordenlig plagg som holder meg varm selv om det er dyrt enn billige som ikke gjør det og sjelden har hverken god kvalitet eller holdbarhet. Derfor Kashmir for min del :)

Du forstyrret ikke :)

Jeg har ikke råd til noe som er over 600 kroner, så de til 300 så veldig bra ut. 
 Synes og vanlige bomullstopper er herlige å ha på. 
Ser egentlig for meg det med et skjerf som varmer. Elsker de acne skjerfene, bare at jeg kjøper de som ligner på disse på cubus. :P 

Men synes kanskje ikke de egner seg til å ha på inne. 

AnonymBruker

http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/gensere-cardigans/7273298/Finstrikket-genser/?styleId=69239467

Fant disse som jeg blir å kjøpe. :-) 
Var noe sånt "kjedelig" jeg var på jakt etter. Tror disse kan bli fin å ha en skjorte under. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...