Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,er nesten aldri sulten og veldig kresen på mat, liker ikke grønnsaker liker kun potet og frukt liker jeg veldig lite av eneste jeg liker er banan. Hater fisk og kjøtt men liker kjøttdeig,karbonade,pølse og av fisk liker jeg kun fiskegrateng og fiskekaker. Har en ide om hvorfor jeg er så kresen når jeg var liten var jeg veldig mye syk så da fikk jeg ikke så mye i meg og klarte ikke å spise mye og ble etter det veldig kresen for før jeg ble syk da jeg var liten likte jeg mye mer enn etterpå. Men klarer heller ikke å få i meg mye mat får i meg nesten litt for lite mat om dagen. Spiser kansje to måltider om dagen noen ganger tre måltider kommer annpå hvor sulten jeg er. Klarer heller ikke salat for eks begynner å brekke meg og kaste opp. Noen råd? Beklager hvis jeg skrev litt rotete :)

Anonymous poster hash: 671ac...ef1

Fortsetter under...

heissenberg

Er i samme båt (fyller på med cola jeg for å få i meg nok kcal, men går jo på heidundranes nærings/vitamin/mineral underskudd på den måten så det er definitivt ikke å anbefale)

Forumbrukerne her vil si at du skal stappe i deg mat du ikke liker så vil du lære deg å like den etterhvert. Men vi får se hva eksperten sier kanskje hun har noen råd som er lettere å svelge ..

Lykke til

Smoothie? Kan blande inn litt grønnsaker, for å gjøre det sunnere. Litt yoghurt bidrar med det som er av sunne stoffer i melk, som vitaminer og mineraler det er mye av i melk, og proteiner. Så kan du strø litt knuste nøtter på toppen.

AnonymBruker

Smoothie? Kan blande inn litt grønnsaker, for å gjøre det sunnere. Litt yoghurt bidrar med det som er av sunne stoffer i melk, som vitaminer og mineraler det er mye av i melk, og proteiner. Så kan du strø litt knuste nøtter på toppen.

yoghurt spiser jeg mye av når jeg spiser og drikker masse melk og spiser mest ost hvis jeg spiser brød eller knekkebrød

Anonymous poster hash: 671ac...ef1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...