Gå til innhold

NHD/ville du anbefalt AD?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Ville du anbefalt AD til meg? Jeg har lite tiltakslyst og får ikke gjort stort. Har mange bekymringer rundt barna mine da, har litt problemer med å sove nå. Vet ikke helt om jeg er deprimert heller, men vil AD kunne hjelpe? Gi meg mer energi?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre legen din eller psykiateren din om du får prøve? Verdt et forsøk.. Wellbutrin kanskje?

Anonymous poster hash: 9d485...48d

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis jeg kjente deg godt i RL og var sikker på at du hadde en depresjon, ville jeg vurdert AD. Men først måtte jeg fått en avtale med deg om at dersom dette skulle prøves, ville du tatt det 100% slik jeg bestemte, og at du ikke skulle vingle i motivasjonen fra dag til deg.

stjernestøv
Skrevet

Du kan jo spørre legen din eller psykiateren din om du får prøve? Verdt et forsøk.. Wellbutrin kanskje?

Anonymous poster hash: 9d485...48d

Ja kan jo det. 

stjernestøv
Skrevet

Hvis jeg kjente deg godt i RL og var sikker på at du hadde en depresjon, ville jeg vurdert AD. Men først måtte jeg fått en avtale med deg om at dersom dette skulle prøves, ville du tatt det 100% slik jeg bestemte, og at du ikke skulle vingle i motivasjonen fra dag til deg.

Hadde nok tatt det hvis det gjorde meg bedre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...