AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 Skrevet 22. juli 2015 Hvor lang ventetid er det normalt på DPS? Fungerer det greit med utredning og behandling på DPS? Jeg tenker litt på at det er flere å forholde seg til på DPS enn privatpraktiserende.Anonymous poster hash: ef192...362 0 Siter
Anon1 Skrevet 22. juli 2015 Skrevet 22. juli 2015 Hadde første time litt over en måned etter at legen sendte henvisning, men har hørt at det varierer en hel del fra DPS til DPS. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 Skrevet 22. juli 2015 Det er nok forskjellig, men jeg tror de har frister de må holde.Anonymous poster hash: ef192...362 0 Siter
Underbar Skrevet 23. juli 2015 Skrevet 23. juli 2015 frittsykehusvalg.no Jeg fikk time etter 8 uker, noe som er nøyaktig det som er beskrevet på mitt DPS. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juli 2015 Skrevet 23. juli 2015 Ventetiden skal i hovedsak bestemmes ut fra behov. Det er laget en nasjonal prioriteringsveileder som angir maksimal ventetid for ulike tilstander. Denne skal følges i hele landet. DPSenes kompetanse på utredning varierer mye. Det finnes i Norge små DPS neste uten spesialister, og det finnes store DPS på størrelse med sykehusavdelinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.