Gå til innhold

Har de melatonin på helsekosten i Sverige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Takk for tips. Resepbelagt Circadin. Samme som i Norge. Her koster de nesten 300 kr for 30 piller. Da er det nesten garantert ikke noe på helsekostbutikkene heller.

Anonymous poster hash: 51eb1...ebf

Hei!

Vi får de dekket, de søkte for barna og nav dekker det,

Men vi kjøpte for ett år siden i USA, mye, uten respept om mer potent enn circadin, er malatonin og ikke depo slik circadin er.

Det virker for oss bedre med melatonin , enn circadin depo tabl-

AnonymBruker

Vi får de dekket, de søkte for barna og nav dekker det

Alle får nok ikke dekket det, selv om de har dårlig økonomi. En helt annen medisin som jeg må bruke, må jeg betale helt selv ("hvit" resept), og det koster 1500 per år - selv om jeg hadde havnet på sykehus hvis jeg sluttet.

Annonse

Madelenemie

Alle får nok ikke dekket det, selv om de har dårlig økonomi. En helt annen medisin som jeg må bruke, må jeg betale helt selv ("hvit" resept), og det koster 1500 per år - selv om jeg hadde havnet på sykehus hvis jeg sluttet.

Hei!

Jo med rett søknad får man det dekket.

Jeg kan om jeg greier finne hva det er hjemlet på.

Jeg bruker selv en nesespaty, som for tiden koster ca 200 kr pr flaske, jeg brukte flere pr uke, så det blir mye pr år.

Jeg fant så ut at 90 % av utgiftene får jeg igjen, etter ett år, foridi jeg søkte om det og legger ved kvitteringer.

Egenltig koster nesesprayen 120 kr ca, men fordi de har leveringsproblemer må jeg kjøpte samme nesespray for ca 240 kr

Jeg brukte ca 1 spray på to dager, men så syns psykiateren dette var for risikabelt, det mener jeg er tull, men jeg hører på han, siden han er eldre enn meg, og overlege, så nå bruker jeg akkurat det han sier, selv om jeg gjør det motvillig.

AnonymBruker

Hei!

Jo med rett søknad får man det dekket.

Jeg kan om jeg greier finne hva det er hjemlet på.

Jeg bruker selv en nesespaty, som for tiden koster ca 200 kr pr flaske, jeg brukte flere pr uke, så det blir mye pr år.

Jeg fant så ut at 90 % av utgiftene får jeg igjen, etter ett år, foridi jeg søkte om det og legger ved kvitteringer.

Egenltig koster nesesprayen 120 kr ca, men fordi de har leveringsproblemer må jeg kjøpte samme nesespray for ca 240 kr

Jeg brukte ca 1 spray på to dager, men så syns psykiateren dette var for risikabelt, det mener jeg er tull, men jeg hører på han, siden han er eldre enn meg, og overlege, så nå bruker jeg akkurat det han sier, selv om jeg gjør det motvillig.

Tviler ikke på at man får dekket det hvis man legger sjela si i det. Selv nesespray til titusener av kroner per år. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...