Gå til innhold

Angst depresjon og følese av tap av virkligheten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Eg har lenge slitt med angst depresjon indre uro og dårlig hukommelse/arbeidsminne. Hadde en periode i fjord der jeg bare ville flykte pga mye stress, prøvde 5-htp og følte de gjorde meg dårligere. Har nå i de siste årene slitt me ekstrem slitsomhet spesielt om våren og tåler stress dårlig.Føler jobben er belastende pga mye avbrytelser og mas, prøver og trene vekter en del men lurer på de blir for mye og at jeg blir overtent av de. Problemet er at sosial fungering har blitt dårligere og at når jeg skal ut å feks feste ha det gøy så føler jeg av og til at blir gal mister kontakt med virkligheten viss eg kommer opp i en stressende situasjon, jeg kan føle meg forfulgt og plutselig så føles de att hode kobler ut og jeg mister kontroll og gjør mange uforståelige ting som er egentlig unormalt for meg og husker lite fra tiden etter den stressende hendelsen. Har hatt noen hendelser som har stresset meg veldig tidligere i livet og lurer på om dette kan vare et tegn på psykose? Har personer me angst og bipolare i nermeste slekt.

Anonymous poster hash: 8ceca...4ac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...