gråstein Skrevet 24. juli 2015 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Mente de måtte ha det på papiret hva jeg skulle ta. Kan ikke bare komme med ønsker selv. Skjønner ikke hvorfor ikke psykiateren kunne ha skrivet ut en rekvisisjon for å ta blodprøve. Endret 24. juli 2015 av gråstein 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Skrevet 24. juli 2015 Skjønner ikke hvorfor ikke psykiateren kunne ha skrivet ut en rekvisisjon for å ta blodprøve. Nei si det. Og derfor må jeg til lege først. 0 Siter
Cilien Skrevet 24. juli 2015 Skrevet 24. juli 2015 Nei si det. Og derfor må jeg til lege først. Kanskje han bare rett og slett glemte det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Skrevet 24. juli 2015 Kanskje han bare rett og slett glemte det? Tror ikke det, jeg fikk melding om at han ville jeg skulle ta det. 0 Siter
Cilien Skrevet 24. juli 2015 Skrevet 24. juli 2015 Tror ikke det, jeg fikk melding om at han ville jeg skulle ta det. Nettopp - da glemte han det vel da du var til konsultasjon, men kom på det etterpå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli 2015 Forfatter Skrevet 24. juli 2015 Nettopp - da glemte han det vel da du var til konsultasjon, men kom på det etterpå? Snakker ikke så ofte med han jeg, kommunikasjon går mellom meg, sykepleier og psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.