Gå til innhold

Trygda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 24 Jul 2015 - 21:42, said:

Hvis de tenker slik så er de ikke klar over hvordan arbeidslivet fungerer. Det beste hadde vært om de kunne legge til rette slik at nesten alle kunne være i jobb. Men det er ikke lett å få det til å fungere når flesteparten av arbeidsgivere bare ønsker seg dyktige arbeidere. Noen har likevel fått jobb med tilrettelegging.

Anonymous poster hash: 0cbf5...f11

Hva med bæring og lemping? Kroppsarbeid. Fjerne steiner, f.eks. Hadde passet meg bra, det. Men det finnes kanskje ikke sånne jobber lenger? Anonymous poster hash: 60b39...3f7
AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje man hadde gjort det bedre hvis man tok seg sammen mer. Anonymous poster hash: 60b39...3f7

Vi kan alle gjøre ting bedre. Men da er spørsmålet om du tror du ville klart det så bra at noen ville ansatt deg.

AnonymBruker
Skrevet

gråstein, on 24 Jul 2015 - 21:43, said:

Mulig du tolker i verste mening.

Hvem vet.

Nei jeg tror ikke det. Men det kan hende de tar feil, siden de jo er tosker alle sammen... Anonymous poster hash: 60b39...3f7
AnonymBruker
Skrevet

Hva med bæring og lemping? Kroppsarbeid. Fjerne steiner, f.eks. Hadde passet meg bra, det. Men det finnes kanskje ikke sånne jobber lenger? Anonymous poster hash: 60b39...3f7

Det finnes kanskje enkelte jobber som innebærer bæring. Men slike jobber inneholder også ofte andre arbeidsoppgaver.

Hvis du ønsker å prøve deg i arbeid så ville jeg tatt en diskusjon med nav.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan alle gjøre ting bedre. Men da er spørsmålet om du tror du ville klart det så bra at noen ville ansatt deg.

Jeg ville gjerne hatt en 20% stilling.

Anonymous poster hash: 60b39...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kanskje enkelte jobber som innebærer bæring. Men slike jobber inneholder også ofte andre arbeidsoppgaver.

Hvis du ønsker å prøve deg i arbeid så ville jeg tatt en diskusjon med nav.

Det har jeg gjort for lenge side, men jeg har ikke krav på noen hjelp med det lenger, siden jeg ble trygda.

stjernestøv
Skrevet

Det har jeg gjort for lenge side, men jeg har ikke krav på noen hjelp med det lenger, siden jeg ble trygda.

Det er sant, når man er ufør trenger ikke nav hjelpe med arbeid. 

Skrevet

Har du prøvd å søke selv? Ingen i familien som kjenner noen som kjenner noen har en liten stilling ledig?

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort for lenge side, men jeg har ikke krav på noen hjelp med det lenger, siden jeg ble trygda. Anonymous poster hash: 60b39...3f7

Da kan du ihvertfall motta trygden din uten å skamme deg.

AnonymBruker
Skrevet

Da kan du ihvertfall motta trygden din uten å skamme deg.

Kanskje det, men det hjelper ikke for hvordan andre ser på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å søke selv? Ingen i familien som kjenner noen som kjenner noen har en liten stilling ledig?

Nei det er det ikke, men jeg har ikke søkt på noe, dog. Har lyst til å starte enkeltpersonsforetak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...