Gå til innhold

Hund i bil

Anbefalte innlegg

Bra:-)

Jeg er ikke utholdende på strikking da, jeg har prøvd, men når jeg mister masker, så finner jeg dem ikke igjen:-(

jo mer jeg prøver jo verre blir det, og jeg er da avhengig av hjelp.

Dessuten er jeg litt utålmodig, jeg syns ikke det går fremover liksom, å slå på en planke, syns, å reise et reisverk går fortere og er mer synlig.

Hvis jeg kunne sett på TV/ film mens jeg strikket hadde det vært fint, da hadde jeg kunne lage et lappeteppe mens jeg ser film, det hadde jeg likt:-)

Du fortjener jammen meg litt hjelp med å få opp noen hyller på veggen:-)

Sjekket du måtene å gjøre det på? kan gjøres skikkelig kult. Også henge opp tråder med ting som dingler og til og med sette matskålene opp:-)

Egentlig kan du jo også om du feks finner en treeske, male denne og spikre den opp, katter liker å ha gå inn i ting også:-)

Så du videoen om en katt som leker seg med en pappeske med hull?

Men hvis du ikke skal lage hyllene selv, noe jeg vil anbefale, billigere å kjøpe en lang plank, kutte og skru opp, du kan jo evt låne deg et bor, om du ikke har....

Strikking har med interesse å gjøre. Det er mange som sier som deg; at de ikke har tålmodighet. Det er ganske rart at jeg har det, da jeg er ganske utålmodig egentlig. Men på enkelte ting kan jeg sitte i timesvis..... kanskje jeg er litt autistisk jeg og?:) Jeg liker å strikke, men jeg det må være oppskrifter uten diagram og for mange forkortelser og tegn, for da orker jeg ikke sette meg inn i det.

Jeg gir da opp ganske fort.

Jeg har funnet en side hvor mønsteret står kun rett ut med bokstaver, rett og slett inn med teskje. Da kan jeg strikke mye fint:)

Jeg har ikke fått sett videoene: jeg merker jeg mister interessen med en gang dem begynner å måle og tegne opp osv osv... Det er vel fordi jeg aldri har lært det og det virker så avansert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406787-hund-i-bil/page/3/#findComment-3642972
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Strikking har med interesse å gjøre. Det er mange som sier som deg; at de ikke har tålmodighet. Det er ganske rart at jeg har det, da jeg er ganske utålmodig egentlig. Men på enkelte ting kan jeg sitte i timesvis..... kanskje jeg er litt autistisk jeg og? :) Jeg liker å strikke, men jeg det må være oppskrifter uten diagram og for mange forkortelser og tegn, for da orker jeg ikke sette meg inn i det.

Jeg gir da opp ganske fort.

Jeg har funnet en side hvor mønsteret står kun rett ut med bokstaver, rett og slett inn med teskje. Da kan jeg strikke mye fint:)

Jeg har ikke fått sett videoene: jeg merker jeg mister interessen med en gang dem begynner å måle og tegne opp osv osv... Det er vel fordi jeg aldri har lært det og det virker så avansert.

Ok:-)

Da skal jeg sende deg noen bedre linker imorgen uten mål og avanserier.:-)

Jeg tror mange har litt autisme, :-) Det er jo et spekter, mange har noe:-)

Selv erfarer jeg ofte at veldig mange mennesker jeg møter mener de har litt autisme, , jeg syns det er hyggelig, ikke at de strever, men at de kjenner seg igjen i mye:-)

Jeg har det jo også som deg at jeg er ekstremt tålmodig på mine ting, men så er det strikkingen da, der finner jeg ikke løsninger når jeg mister masker:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406787-hund-i-bil/page/3/#findComment-3642985
Del på andre sider

påskelilje

JA :) :)

Å så mange og så søte :)

Vil du kjøpe av oss? det er min datter som selger, hun sparer til noe, så jeg kan ikke bare gi bort, vi har solgt 2 allerede:-)

De er ikke leveringsklare på noen uker enda.

Jeg har nok med mine fire. Og dessuten bor du altfor langt unna meg.

Jeg storkoser meg med kaninene - det er helt fantastisk for meg som er allergisk mot katt og hund og hest, å kunne kose så mye jeg vil med dem, både de langhårede og de korthårede uten å bli dårlig!

Når de en gang dør,  vil jeg ta meg av kaniner som Dyrebeskyttelsen får inn, tenker jeg. Men det blir lenge til (håper jeg!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406787-hund-i-bil/page/3/#findComment-3643089
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg har nok med mine fire. Og dessuten bor du altfor langt unna meg.

Jeg storkoser meg med kaninene - det er helt fantastisk for meg som er allergisk mot katt og hund og hest, å kunne kose så mye jeg vil med dem, både de langhårede og de korthårede uten å bli dårlig!

Når de en gang dør,  vil jeg ta meg av kaniner som Dyrebeskyttelsen får inn, tenker jeg. Men det blir lenge til (håper jeg!)

;-)

Det var en god ide:-)

Ja de er så fine, og kosete og søte:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406787-hund-i-bil/page/3/#findComment-3643092
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...