Gå til innhold

Tror du på liv på andre planeter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har jo funnet en planet som ligner jorden nå, men den er jo så langt vekke. Det er ikke realistisk at vi er alene i hele universet. De har nok besøkt jorden. Så finnes det jo også andre dimensjoner. 

Det ville være rart om det ikke fantes en eller annen form for liv andre steder. "De" har neppe besøkt "oss".

Anonymous poster hash: 619a2...051

Annonse

Madelenemie

De har jo funnet en planet som ligner jorden nå, men den er jo så langt vekke. Det er ikke realistisk at vi er alene i hele universet. De har nok besøkt jorden. Så finnes det jo også andre dimensjoner. 

Hei!

ja jeg tror det fins liv andre steder i universet, inteligent liv, alt det vet man jo mindre om, men selv det tror jeg.

At de har besøkt oss har jeg mindre tro på, men det kan jo hende:-)

stjernestøv

Nå er du bare naiv. Folk finner på hva som helst for penger og berømmelse, for eksempel.

Anonymous poster hash: 619a2...051

Tror ikke eldre folk vil lyge et helt liv om noe sånt, mange tror jo ikke på dem uansett. 

heissenberg

Ja finnes nok noe liv på enkelte av de andre planetene.

Men at de har vært på besøk er vel heller tvilsomt, måtte i så fall være via noen meteoritter men da ville de ikke overlevd da, men kanskje noen døde småkryp som har kommet den veien

stjernestøv

Kanskje det er psykose?

Det tror ikke jeg, har opplevd ting selv selv om det blir sett på som psykotisk tror ikke jeg det. Vet hva jeg har opplevd og vet det er virkelig. Er jo skummelt når enkelte kaller alt psykose. 

Annonse

Det tror ikke jeg, har opplevd ting selv selv om det blir sett på som psykotisk tror ikke jeg det. Vet hva jeg har opplevd og vet det er virkelig. Er jo skummelt når enkelte kaller alt psykose. 

Skjønner ikke hva du mener med at "alt er psykose", men hvis du tror du har blitt bortført av "aliens" f.eks, så er det psykose.

stjernestøv

Skjønner ikke hva du mener med at "alt er psykose", men hvis du tror du har blitt bortført av "aliens" f.eks, så er det psykose.

Jeg har vært i kontakt med dem, tror ikke det er psykose. Det finnes andre dimensjoner, jeg har vært i en ufo. 

heissenberg

Jeg har vært i kontakt med dem, tror ikke det er psykose. Det finnes andre dimensjoner, jeg har vært i en ufo. 

Hvis du ser på "hvem som har vært i kontakt med aliens" og ser på hvor mange av dem som har "alvorlige psykiske lidelser" så vil du nok finne en klar sammenheng her. Og at aliens skal sikte seg ut "galinger" for å ta kontakt med er vel relativt ulogisk/usannsynlig, det er du sikkert enig i ?

1. Du har ikke vært i kontakt med liv fra en annen planet.

2. Skjønner ikke hva du mener med dimensjoner. Du kan ikke reise til andre "verdener".

3. Du har ikke vært i en UFO.

Hvis du ser på "hvem som har vært i kontakt med aliens" og ser på hvor mange av dem som har "alvorlige psykiske lidelser" så vil du nok finne en klar sammenheng her.

Det er ikke noe argument faktisk, siden de kan ha fått diagnose pga. at de mener de har vært i kontakt.

Ja, jeg tror det finnes en eller annen form for liv på andre planeter.

Om enn veeeeeldig primitiv.

Og jeg tro ingen har vært hos "oss".

Greit å forske, men at man skal bruke milliarder på milliarder på å forske på det, er derimot for meg ubegripelig når det er så mye sult og nød i vår verden.

stjernestøv

Hvis du ser på "hvem som har vært i kontakt med aliens" og ser på hvor mange av dem som har "alvorlige psykiske lidelser" så vil du nok finne en klar sammenheng her. Og at aliens skal sikte seg ut "galinger" for å ta kontakt med er vel relativt ulogisk/usannsynlig, det er du sikkert enig i ?

Det er massevis av tilfeller hvor folk ikke er psykisk syke, men "psykisk syke" er tross alt mer åpen enn de fleste andre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...