Gå til innhold

Tror du på liv på andre planeter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Du stoler på sansene dine, da?

Stoler på det jeg har opplevd ja. Det er ofte slik at psykisk syke er mer åpen, derfor for de oppleve mye rart. Så får man et stempel på at det er sykt, da tror de fleste at det er sykt. Egentlig er det bare åpne kanaler, nå som jeg tar medisin stenger det igjen kanalene. Da opplever jeg ingenting. 

Stoler på det jeg har opplevd ja. Det er ofte slik at psykisk syke er mer åpen, derfor for de oppleve mye rart. Så får man et stempel på at det er sykt, da tror de fleste at det er sykt. Egentlig er det bare åpne kanaler, nå som jeg tar medisin stenger det igjen kanalene. Da opplever jeg ingenting. 

Er man bare mer åpen når man er paranoid og da? F.eks. hvis man "opplever" at alle hele tiden kommenterer en på en negativ måte.

Annonse

stjernestøv

Er man bare mer åpen når man er paranoid og da? F.eks. hvis man "opplever" at alle hele tiden kommenterer en på en negativ måte.

Ja da og er man mer åpen, for alle tenker ikke positivt om en hele tiden. Og det kan komme fra lavere plan selvfølgelig. 

Det er kanskje heller slik at medisinene gjør at slike "syn" ikke lenger kommer - du er friskere med medisiner  :)

stjernestøv

Det er kanskje heller slik at medisinene gjør at slike "syn" ikke lenger kommer - du er friskere med medisiner  :)

Ja de gjør det og men slutter jeg blir jeg åpen igjen, medisinene stenger av kanalene. Vet ikke om jeg har noe bedre livskvalitet nå. 

Ja da og er man mer åpen, for alle tenker ikke positivt om en hele tiden. Og det kan komme fra lavere plan selvfølgelig. 

Nei, alle tenker ikke positivt om en hele tiden - men driver alle hele tiden med nedsettende kommentering? Det føles sånn, men er det sånn?

stjernestøv

Nei, alle tenker ikke positivt om en hele tiden - men driver alle hele tiden med nedsettende kommentering? Det føles sånn, men er det sånn?

Nei det er ikke sånn, men hvis du føler det kan det komme fra et lavere plan. Vi får inn ting hele tiden. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...