AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 Skrevet 25. juli 2015 Kan man bli hissig av Sobril om det kombineres med andre medisiner? Min mann står på et par andre slike medisiner, i går fikk han ikke sove og ville ta en Sobril. Husker han lurte på om det var lurt å ta sammen med de andre, shit au, sa han og tok den. Det jeg merker i dag er at han lar seg fyre opp av den minste ting! Travelt!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 937c1...19f 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 25. juli 2015 Skrevet 25. juli 2015 Du skriver ikke hvilke medisiner din mann kombinerte Sobril med. Generelt: De fleste blir ikke hissige av Sobril, tvert imot, men for noen kan det ha denne effekten fordi det løser opp hemninger, på samme måte som alkohol. 0 Siter
cilie Skrevet 25. juli 2015 Skrevet 25. juli 2015 Kan man bli hissig av Sobril om det kombineres med andre medisiner? Min mann står på et par andre slike medisiner, i går fikk han ikke sove og ville ta en Sobril. Husker han lurte på om det var lurt å ta sammen med de andre, shit au, sa han og tok den. Det jeg merker i dag er at han lar seg fyre opp av den minste ting! Travelt!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 937c1...19f Jeg blir grinete etter noen timer. Jeg bruker 20mg før flyturer og har ofte kortere lunte en stund etter flyturen. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 25. juli 2015 Skrevet 25. juli 2015 Ser at du skriver han ble grinete neste dag, da er det mer som hangover å regne, eller det er en tilfeldighet. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 (endret) Jeg blir stort sett mer omgjengelig av Sobril, med unntak av enkelte episoder hvor jeg har blitt hissig og manglet medfølelse. Det resulterte i utskjelling av samboer, men det var ting som hadde irritert meg over en del dager, så det var nok bare sobrilen som gjorde at jeg mistet hemninger og lot det komme ut (på en litt stygg måte). Endret 28. juli 2015 av YoplaitDouble 0 Siter
cilie Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 drar straks på tur med ny taktikk: forbli i sobril"rus" hele reisedagen. Så sover jeg forhåpentligvis første natten også. Pleier nemlig aldri å få sove natten på nye steder og i alle fall ikke etter sobril har vært i kroppen. Før neste flytur håper jeg å få noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.