Gå til innhold

Hissig av Sobril?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli hissig av Sobril om det kombineres med andre medisiner? Min mann står på et par andre slike medisiner, i går fikk han ikke sove og ville ta en Sobril. Husker han lurte på om det var lurt å ta sammen med de andre, shit au, sa han og tok den. 
Det jeg merker i dag er at han lar seg fyre opp av den minste ting! Travelt!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 937c1...19f
motorPrøysen
Skrevet

Du skriver ikke hvilke medisiner din mann kombinerte Sobril med.

Generelt: De fleste blir ikke hissige av Sobril, tvert imot, men for noen kan det ha denne effekten fordi det løser opp hemninger, på samme måte som alkohol.

Skrevet

Kan man bli hissig av Sobril om det kombineres med andre medisiner? Min mann står på et par andre slike medisiner, i går fikk han ikke sove og ville ta en Sobril. Husker han lurte på om det var lurt å ta sammen med de andre, shit au, sa han og tok den. Det jeg merker i dag er at han lar seg fyre opp av den minste ting! Travelt!!!!!!!!!!   Anonymous poster hash: 937c1...19f

Jeg blir grinete etter noen timer. Jeg bruker 20mg før flyturer og har ofte kortere lunte en stund etter flyturen.

motorPrøysen
Skrevet

Ser at du skriver han ble grinete neste dag, da er det mer som hangover å regne, eller det er en tilfeldighet.

YoplaitDouble
Skrevet (endret)

Jeg blir stort sett mer omgjengelig av Sobril, med unntak av enkelte episoder hvor jeg har blitt hissig og manglet medfølelse. Det resulterte i utskjelling av samboer, men det var ting som hadde irritert meg over en del dager, så det var nok bare sobrilen som gjorde at jeg mistet hemninger og lot det komme ut (på en litt stygg måte).

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

drar straks på tur med ny taktikk: forbli i sobril"rus" hele reisedagen. Så sover jeg forhåpentligvis første natten også. Pleier nemlig aldri å få sove natten på nye steder og i alle fall ikke etter sobril har vært i kroppen.

Før neste flytur håper jeg å få noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...