Gå til innhold

Min egen terapi

Anbefalte innlegg

x-desimeter
Skrevet

At vi har godt av å ha dyr er velkjent. Nå har jeg ikke vært her inne på et par år. Jeg er fortsatt bipolar som faen. Er umulig å ha fast jobb. Det jeg har holdt fast ved er dyra. Nå har jeg tatt steget videre på det området. Er blitt oppdretter. Og nå jobber jeg med å temme katter i tillegg. Har mine egne eksotiske dyr jeg driver seriøst med, ny valp er på gang,funnet en over dammen.

Nå har det tatt av ang husløse katter som ikke er kastrert. Nå jobber jeg med dem også. Har to hjemme nå,de er ikke temmet. De holder seg i bura sine,de har binger og div, men ting tar tid. Jeg får ikke komme borti de ennå. Hver dag,samme rutine. Jeg er flink m dyr. Og nå bruker jeg det til mer enn hobbybasis.

Jeg er mindre irritabel. Å gå rundt uten å fungere er jævlig. Men dette klarer jeg.

Kjæresten er fornøyd. Jeg er mer aktiv og har funnet noe med mening.

Rutinene jeg har i forhold til dyra, temmer meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...