Caloni Makaroni Skrevet 26. juli 2015 Skrevet 26. juli 2015 Hei! Jeg ser du skriver i en tråd at du mener konsentrasjonsmålinger av Brintellix vil være tilgjengelig fra september. Betyr dette at referanseverdiene vil foreligge, for å kunne dosere etter det, eller bare at fra september kan man begynne å få tall på det? Vet du om det er pågående forsøk med dosering utover 20 mg? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 Jeg antar de også har klarlagt et terapeutisk område, om serumspeil skal ha noen hensikt. Snakker for min egen del: Står på 60mg Brintellix selv, fordi jeg og legen har tatt sjansen på det, basert på at jeg trenger 3-4x maksdose av SSRI for å havne i øvre del av det terapeutiske området. Mine bivirkninger er bare magetrøbbel og kløe de første dagene. Nå er det null bivirkninger, og jeg har fått økt sexlyst og betydelig bedre nattesøvn, etter å ha sluttet på Zoloft 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.