Gå til innhold

Hva legger du i å være interessant?

Anbefalte innlegg

umakenverdt
Skrevet

Synes ikke det er noe gøy å snakke med folk jeg. Da er det bedre å gjøre noe sammen slik at en ikke må snakke

Det jeg har funnet ut gjennom denne tråden er at jeg synes mange mennesker er interessante. Jeg finner andre interessante, men er ikke helt sikker på hva konkret jeg finner interessant hos andre. 

Er det ingen du trives med å snakke med? Hvilke samtalepartnere synes du det er best å snakke med da, dersom du skulle valgt..?

umakenverdt
Skrevet

Jeg liker ikke samtaler. Det er slitsomt og kjedelig.

Jeg synes virkelig det er trist at du synes det! Har du alltid syntes det, eller er det kun i senere tid?

Skrevet

Jeg synes virkelig det er trist at du synes det! Har du alltid syntes det, eller er det kun i senere tid?

Nei, sånn har det alltid vært.

Skrevet

xbellax er i sommermodus og har hukommelse som en gullfisk om dagen, derfor tror jeg det er tryggest du stiller ulike spørsmål ikke bare èn gang men ca 5 ganger daglig frem til du får svar, for å være på den sikre siden ;-)

Haha...jeg pleier si jeg har hukommelse som en dau hest, det er omtrent riktig :P Den er helårs også!

Skrevet

Haha, holde kjeft klarer jeg i alle fall, kanskje i litt for stor grad også ;)

Jeg er genuint interessert i svarene og synes det er veldig spennende å høre om hvordan andre har det. Det er bare hyggelig hvis du vil fortelle meg litt forskjellig, jeg synes det er fint å høre om deg og gutta dine, så fortsett gjerne med å oppdatere meg dersom du ønsker :)

Jeg er litt usikker på om det skinner gjennom når jeg snakker med mennesker da, at jeg er interessert i andres fortellinger og svar. Jeg blir så nervøs og bekymret at tror det skinner ganske tydelig igjennom, og kanskje noen kan tro at jeg ikke er interessert. 

Hehe...nå tror sikkert folk at jeg har masse gutter :P Du skal få en oppdatering etter helga, da skal vi på kurs :)

umakenverdt
Skrevet

Nei, sånn har det alltid vært.

Det synes jeg er veldig trist å høre :( 

Jeg skulle virkelig ønske det var noe som kunne hjelpe. Det er ille nok at man finner samtaler med andre enten slitsomme eller kjedelige, men jeg vil tro det blir ekstra tungt hvis man synes de er både slitsomme og kjedelige.

umakenverdt
Skrevet

Hehe...nå tror sikkert folk at jeg har masse gutter :P Du skal få en oppdatering etter helga, da skal vi på kurs :)

Haha, ja klarer ikke la være å skrive det, syntes det var så skjønt :) Det vil jeg gjerne ha, du får ha masse lykke til på kurs! Håper dere får en fin helg :)

Skrevet

Haha, ja klarer ikke la være å skrive det, syntes det var så skjønt :) Det vil jeg gjerne ha, du får ha masse lykke til på kurs! Håper dere får en fin helg :)

Ja, det er litt skjønt :) Verdens beste gutter ;) Takk takk, om været blir greit så blir det nok bra. Men jeg forbereder meg på å bli sliten. Noen av de som skal være med er av typen som burde lære å holde kjeft :D Men kanskje jeg lærer noe nytt, det hadde vært fint :)

Skrevet (endret)

Det synes jeg er veldig trist å høre :(

Ja, det er mulig, men jeg er så vant med det. Det er bare sånn det er.

Jeg skulle virkelig ønske det var noe som kunne hjelpe. Det er ille nok at man finner samtaler med andre enten slitsomme eller kjedelige, men jeg vil tro det blir ekstra tungt hvis man synes de er både slitsomme og kjedelige.

Det er derfor jeg ikke orker å ha kontakt med andre. Trives best alene.

Endret av gråstein
Skrevet

Jeg syns det er fint å ha givende samtaler/diskusjoner om tema jeg er interessert i... så enkelt er det. :)

Men har du det ofte?

Madelenemie
Skrevet

Jeg liker ikke samtaler. Det er slitsomt og kjedelig.

Hei!

I dag fikk jeg den beste forklaringen på hvorfor samtaler er så slitsomme:-)

Det var en psykolog, og hun forklarte det så bra at jeg virkelig forstod det inni meg,

Jeg kan ville være sosial, og opplever det frustrerende at jeg blir så fort sliten av ord, men nå skjønner jeg hvorfor.

Håper jeg klarer sortere ordene slik at jeg kan forklare det ved et senere tidspunkt.

Skrevet

Hei!

Det var en psykolog, og hun forklarte det så bra at jeg virkelig forstod det inni meg,

Jeg kan ville være sosial, og opplever det frustrerende at jeg blir så fort sliten av ord, men nå skjønner jeg hvorfor.

Håper jeg klarer sortere ordene slik at jeg kan forklare det ved et senere tidspunkt.

Jeg venter spent på forklaringen :) En ting har jeg klart å tenke meg til de siste dagene. Noen lurer på hvordan man kan være så "sosial" på nettet, men ikke ellers. Jo, for det er ingen lyder på nettet, det er stille, man sitter alene, i trygge omgivelser, man kan gå når man vil, man kan tenke lenge om man ønsker det, men mest tror jeg, det at det er stille og ingen som forstyrrer. Jeg blir så sliten av lyder og blikk.

Skrevet

Hei!

Jeg er muligens rar jeg da, for jeg ønsker ikke å være sosial. Jeg vil bare holde på med mine egne ting i fred og ro.

Det kan bli interessant.

Skrevet

For et fiffig svar ;)

Hm, man bør kanskje kunne noe om noe som andre er interessert i også da. Om mitt fag tror jeg at jeg kan snakke hull i hodet på andre hvis jeg hadde muligheten, men det er nok ikke alle som er like interessert i det som meg.

Kan fort vekke interesse hos andre hvis du snakker om noe du er interessert i.

umakenverdt
Skrevet

Kan fort vekke interesse hos andre hvis du snakker om noe du er interessert i.

Ja, kan jo for såvidt håpe på det :) Men er så redd for å kjede andre...

umakenverdt
Skrevet

Jeg syns det er fint å ha givende samtaler/diskusjoner om tema jeg er interessert i... så enkelt er det. :)

Skjønner :) Men det forutsetter at den du snakker med kan mye om det temaet?

umakenverdt
Skrevet

Ja, det er mulig, men jeg er så vant med det. Det er bare sånn det er.

Det er derfor jeg ikke orker å ha kontakt med andre. Trives best alene.

Jeg har forståelse for det når du opplever samtaler på denne måten.

Men jeg håper virkelig du finner noe som gir deg mening og glede, uansett hva det er.

umakenverdt
Skrevet

De fleste kan vel noe om noe...

Men hvis det du kan noe om ikke interesserer andre, er jeg redd for å kjede andre...

Skrevet

Ja, kan jo for såvidt håpe på det :) Men er så redd for å kjede andre...

Kanskje det er de som er kjedelige.

umakenverdt
Skrevet

Kanskje det er de som er kjedelige.

Jeg må innrømme jeg er veldig glad for at jeg stilte dette spørsmålet her, her fått mange interessante input.

Jeg må kanskje vurdere å ikke legge hele ansvaret for samtalen over på meg selv... Det er veldig uvant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...