AnonymBruker Skrevet 26. juli 2015 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har slitt med depresjon og personlighetsforstyrrelse siden begynnelsen av tyve årene. Nå er jeg 42 år. Er fortsatt deprimert. Er enslig og ingen barn. Kan ikke si jeg har noen venner heller, men 1-2 jeg kan møte en sjelden gang. Familie har jeg og jeg er mye hos foreldre som er gamle. Jeg har møtt mange gjennom nettet, men sjelden jeg finner de jeg kan ha god og tett kontakt med da jeg føler at vi ikke passer sammen. Jeg har en kontaktannonse ute hvor jeg skriver at jeg ikke er i jobb og ønsker å møte andre i samme situasjon. Etter at jeg skrev det har ingen tatt kontakt. Jeg orker ikke møte de som er så vellykket for da føler jeg meg bare verre. Fontenehuset har jeg prøvd, men synes ikke det er noe motiverende å dra dit for å gjøre noen usle oppgaver. Jeg får ikke dratt på ferie, for jeg drar ikke alene. Støttekontakt har jeg tenkt på, men liker ikke å være med folk som ikke har valgt meg. Føler jeg bare venter på å bli gammel og dø, og dett var dett. Anonymous poster hash: 00d14...827 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2015 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har slitt med depresjon og personlighetsforstyrrelse siden begynnelsen av tyve årene. Nå er jeg 42 år. Er fortsatt deprimert. Er enslig og ingen barn. Kan ikke si jeg har noen venner heller, men 1-2 jeg kan møte en sjelden gang. Familie har jeg og jeg er mye hos foreldre som er gamle. Jeg har møtt mange gjennom nettet, men sjelden jeg finner de jeg kan ha god og tett kontakt med da jeg føler at vi ikke passer sammen. Jeg har en kontaktannonse ute hvor jeg skriver at jeg ikke er i jobb og ønsker å møte andre i samme situasjon. Etter at jeg skrev det har ingen tatt kontakt. Jeg orker ikke møte de som er så vellykket for da føler jeg meg bare verre. Fontenehuset har jeg prøvd, men synes ikke det er noe motiverende å dra dit for å gjøre noen usle oppgaver. Jeg får ikke dratt på ferie, for jeg drar ikke alene. Støttekontakt har jeg tenkt på, men liker ikke å være med folk som ikke har valgt meg. Føler jeg bare venter på å bli gammel og dø, og dett var dett.Anonymous poster hash: 00d14...827 Hadde jeg bodd i nærheten kunne vi ha truffet hverandre, men det gjør jeg jo ikke. Håper noen svarer deg, det må da være mange i Oslo som ikke er i jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.