Gå til innhold

går det an å bli svimmel bare på en side?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Jeg har faen meg aldri vært hypo.

Du er ualminnelig flink til å kjenne etter vondter og spør om ting kan være farlig når det er helt normalt. At du bruker banneord skjuler ikke akkurat at du virker som en durkdreven hypokonder.

Anonymous poster hash: 46b1b...95b

Det har jeg aldri hørt om. Det står heller ikke noe om det når jeg leser om krystallsyken. Svimmelhet er vel noe som kommer fra hjernen. 

Hvis noen du kjenner har sagt at de har vært svimle "på en side" er det kanskje en annen følelser de prøver å beskrive.

Blomsterfluen

Du er ualminnelig flink til å kjenne etter vondter og spør om ting kan være farlig når det er helt normalt. At du bruker banneord skjuler ikke akkurat at du virker som en durkdreven hypokonder. Anonymous poster hash: 46b1b...95b

Hvorfor må dere mobbe meg med hypokonder pisspreik når jeg bare kommer med et spørsmål om noe jeg har lurt på lenge?

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor må dere mobbe meg med hypokonder pisspreik når jeg bare kommer med et spørsmål om noe jeg har lurt på lenge?

Det er vel ikke ett enkelt spørsmål som får folk til å assosiere deg med hypokondri. Du kommer stadig med avsindige spørsmål om ting som er helt normalt, som skjer andre uten at de begynner å tenke at kanskje noe er galt.

Anonymous poster hash: 46b1b...95b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...