AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Hei, Jeg har har tilbakevendende depresjoner og ble dårlig igjen i vår. Jeg ble satt på Cipralex, men uten noe særlig effekt. For bare noen uker siden begynte jeg på Lamictal, etter at jeg hadde vært hos psykiater. Vi har trappet relativt sakte opp, men nå tar jeg 200mg. Nå føler jeg meg "helt normal", selvmordstankene er helt borte og jeg har mer energi og smiler mye mer. Kan en medisin virke så fort, tror du? Det er bare snakk om 3-4 uker med Lamictal. Jeg er litt redd for at jeg nå bare har en Placebo-effekt fordi jeg jo ønsket at den skulle virke. Legen min sa jeg gjerne ikke ville føle meg bedre på flere måneder. Anonymous poster hash: 4a554...584 0 Siter
Janus30 Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Hei, Jeg har har tilbakevendende depresjoner og ble dårlig igjen i vår. Jeg ble satt på Cipralex, men uten noe særlig effekt. For bare noen uker siden begynte jeg på Lamictal, etter at jeg hadde vært hos psykiater. Vi har trappet relativt sakte opp, men nå tar jeg 200mg. Nå føler jeg meg "helt normal", selvmordstankene er helt borte og jeg har mer energi og smiler mye mer. Kan en medisin virke så fort, tror du? Det er bare snakk om 3-4 uker med Lamictal. Jeg er litt redd for at jeg nå bare har en Placebo-effekt fordi jeg jo ønsket at den skulle virke. Legen min sa jeg gjerne ikke ville føle meg bedre på flere måneder. Anonymous poster hash: 4a554...584 Står du på 200mg etter tre uker? Jeg brukte mye lenger tid på å komme opp på den dosen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Når du nå er oppe på 200 mg, er dette sannsynligvis en reell virkning av Lamictal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Står du på 200mg etter tre uker? Jeg brukte mye lenger tid på å komme opp på den dosen. Sorry, det tok 4 uker. Ikke mye lenger enn det jeg skrev altså, men litt. Jeg hadde ingen bivirkninger da, og var litt utålmodig selv ;-) Uke 1: 25mg Uke 2: 50 mg Uke 3: 100mg Uke 4: 200 mg Anonymous poster hash: 4a554...584 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.