kitcat Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Jeg var igang med slanking da jeg begynte å gå opp i dosering på lamictal, gikk ned en halv kilo pr uke med slankingen. However, siden jeg begynte på lamictal i full dose(300 mg daglig) har jeg istedet gått opp i vekt selvom jeg har fulgt akkurat samme slankeprogram. Dessverre betyr dette for meg at jeg kommer til å slutte på medisinen, uansett hvor godt den fungerer da det ikke er mulig for meg å akseptere at jeg går opp i vekt.( jeg har hatt spiseforstyrrelse som ung) Googlet litt på nettet på amerikanske sider og flere sier de har gått opp i vekt av lamictal!! Dessverre for meg betyr det at jeg ikke kan gå på denne medisinen. Det som er spørsmålet mitt er om denne vektøkningen kan stabilisere seg over tid? Fordi det gjorde xeplion på meg, først gikk jeg opp mye, men etterhvert gikk jeg ned igjen. Noen som vet om vektøkning kan stabilisere seg etterhvert, at man gå ned igjen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Jeg var igang med slanking da jeg begynte å gå opp i dosering på lamictal, gikk ned en halv kilo pr uke med slankingen. However, siden jeg begynte på lamictal i full dose(300 mg daglig) har jeg istedet gått opp i vekt selvom jeg har fulgt akkurat samme slankeprogram. Dessverre betyr dette for meg at jeg kommer til å slutte på medisinen, uansett hvor godt den fungerer da det ikke er mulig for meg å akseptere at jeg går opp i vekt.( jeg har hatt spiseforstyrrelse som ung) Googlet litt på nettet på amerikanske sider og flere sier de har gått opp i vekt av lamictal!! Dessverre for meg betyr det at jeg ikke kan gå på denne medisinen. Det som er spørsmålet mitt er om denne vektøkningen kan stabilisere seg over tid? Fordi det gjorde xeplion på meg, først gikk jeg opp mye, men etterhvert gikk jeg ned igjen. Noen som vet om vektøkning kan stabilisere seg etterhvert, at man gå ned igjen? Jeg har gått opp i vekt av ap, og vekten har stabilisert seg....går ikke mer opp ihvertfall men jeg vil ned. 0 Siter
Janus30 Skrevet 27. juli 2015 Skrevet 27. juli 2015 Jeg var igang med slanking da jeg begynte å gå opp i dosering på lamictal, gikk ned en halv kilo pr uke med slankingen. However, siden jeg begynte på lamictal i full dose(300 mg daglig) har jeg istedet gått opp i vekt selvom jeg har fulgt akkurat samme slankeprogram. Dessverre betyr dette for meg at jeg kommer til å slutte på medisinen, uansett hvor godt den fungerer da det ikke er mulig for meg å akseptere at jeg går opp i vekt.( jeg har hatt spiseforstyrrelse som ung) Googlet litt på nettet på amerikanske sider og flere sier de har gått opp i vekt av lamictal!! Dessverre for meg betyr det at jeg ikke kan gå på denne medisinen. Det som er spørsmålet mitt er om denne vektøkningen kan stabilisere seg over tid? Fordi det gjorde xeplion på meg, først gikk jeg opp mye, men etterhvert gikk jeg ned igjen. Noen som vet om vektøkning kan stabilisere seg etterhvert, at man gå ned igjen? Har ikke gått opp et gram av Lamictal. Ikke økt matlyst heller. Passe fornøyd med effekten også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 Skrevet 28. juli 2015 Lamictal skal være vektnøytral, så det er litt rart at du har gått opp i vekt. Jeg har motsatt erfaring. Anonymous poster hash: ae193...5e0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 Skrevet 30. juli 2015 har brukt lamictal et halvt år og jeg holder på å slanke meg og ha gått ned fint i vekt så tviler på at du vil gå opp Anonymous poster hash: ab393...f19 0 Siter
swingstang Skrevet 30. juli 2015 Skrevet 30. juli 2015 Har ikke registret vektforandring av lamictal, har brukt det i 10 år sammenhengende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.