Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var igang med slanking da jeg begynte å gå opp i dosering på lamictal, gikk ned en halv kilo pr uke med slankingen. However, siden jeg begynte på lamictal i full dose(300 mg daglig) har jeg istedet gått opp i vekt selvom jeg har fulgt akkurat samme slankeprogram. Dessverre betyr dette for meg at jeg kommer til å slutte på medisinen, uansett hvor godt den fungerer da det ikke er mulig for meg å akseptere at jeg går opp i vekt.( jeg har hatt spiseforstyrrelse som ung) Googlet litt på nettet på amerikanske sider og flere sier de har gått opp i vekt av lamictal!! Dessverre for meg betyr det at jeg ikke kan gå på denne medisinen. Det som er spørsmålet mitt er om denne vektøkningen kan stabilisere seg over tid? Fordi det gjorde xeplion på meg, først gikk jeg opp mye, men etterhvert gikk jeg ned igjen. Noen som vet om vektøkning kan stabilisere seg etterhvert, at man gå ned igjen?

stjernestøv
Skrevet

Jeg var igang med slanking da jeg begynte å gå opp i dosering på lamictal, gikk ned en halv kilo pr uke med slankingen. However, siden jeg begynte på lamictal i full dose(300 mg daglig) har jeg istedet gått opp i vekt selvom jeg har fulgt akkurat samme slankeprogram. Dessverre betyr dette for meg at jeg kommer til å slutte på medisinen, uansett hvor godt den fungerer da det ikke er mulig for meg å akseptere at jeg går opp i vekt.( jeg har hatt spiseforstyrrelse som ung) Googlet litt på nettet på amerikanske sider og flere sier de har gått opp i vekt av lamictal!! Dessverre for meg betyr det at jeg ikke kan gå på denne medisinen. Det som er spørsmålet mitt er om denne vektøkningen kan stabilisere seg over tid? Fordi det gjorde xeplion på meg, først gikk jeg opp mye, men etterhvert gikk jeg ned igjen. Noen som vet om vektøkning kan stabilisere seg etterhvert, at man gå ned igjen?

Jeg har gått opp i vekt av ap, og vekten har stabilisert seg....går ikke mer opp ihvertfall men jeg vil ned. 

Skrevet

Har ikke gått opp et gram av Lamictal. Ikke økt matlyst heller. Passe fornøyd med effekten også.
AnonymBruker
Skrevet

Lamictal skal være vektnøytral, så det er litt rart at du har gått opp i vekt. Jeg har motsatt erfaring.

Anonymous poster hash: ae193...5e0
AnonymBruker
Skrevet

har brukt lamictal et halvt år og jeg holder på å slanke meg og ha gått ned fint i vekt så tviler på at du vil gå opp :)

Anonymous poster hash: ab393...f19
Skrevet

Har ikke registret vektforandring av lamictal, har brukt det i 10 år sammenhengende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...