Gå til innhold

Nedtrapping av seroxat - oppdatering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som måtte være interessert, her kommer en oppdatering etter at jeg har vært hos legen igjen.

Jeg skrev et brev hvor jeg punktvis nevnte grunnene til at nedtrappingen ikke virket som noen god ide, men fikk meg ikke til å sende det. Valgte i stedet å ha det med meg, i tilfelle jeg skulle få bruk for det.

Jeg hadde bestilt time over sms, hvor jeg forklarte at jeg hadde fått økt angst den siste tiden, og at vi var usikre på om det skyldtes nedtrappingen av seroxat eller at jeg var beynt med insulin. Legen innledet timen med å si at den økte angsten sannsynligvis skyldtes nedtrappingen av seroxat, ikke insulin, og at jeg derfor skal trappe opp seroxat igjen.

Den forrige legetimen skremte meg en del, legen tok opp mange ting og tok seg ikke tid til å høre på meg. Helt ulikt han, jeg har hatt samme lege i mange år, og har så og si alltid følt meg godt ivaretatt og at han har tatt seg tid. Den siste timen var et unntak, noe jeg regner med kan ha sammenheng med at han også (også ulikt han) da var ganske forsinka. Mye av tilliten er tilbake, og resten kommer etterhvert, når jeg ser at han fortsatt er "den samme gamle".

Skrevet

Dette likte jeg å lese! For det første det at du bestemte deg for å være tydelig på dine egne synspunkter/behov, og for det andre at legen igjen viste seg mer som den legen du tidligere har syntes var ok å forholde deg til.

Fortsatt god sommer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...