Gå til innhold

Ptsd-symptomer, igjen?

Anbefalte innlegg

future life
Skrevet

Jeg har vært veldig bra i mange måneder og klart meg fint uten medisiner.

Nå har det igjen oppstått en situasjon som gjør meg meget redd og bekymret. Da er det jo naturlig og kjenne på redsel og angst? Er det da også naturlig å være ekstremt fjern, falle ut, få kommentarer fra andre på at man er meget glemsk og fjern? Jeg blir nesten redd meg selv.

I tillegg er jeg veldig trett og sliten, føler jeg tøyer strikken litt for langt og lurer på når den ryker? Jeg mobiliserer det jeg kan av krefter og prøver virkelig å være tilstede. Likevel glemmer jeg ekstremt mye, kjennes ut som om hodet er fullt, ikke plass til mere.

Så: Er dette en normal reaksjon på en vanskelig situasjon, eller gamle ptsd-symptomer som dukker opp?

Vært sånn i en måned nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...