AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er en mann som har passert 4o, med kone og to barn, og en trygg jobb innenfor staten. For å være ærlig så har jeg har null venner, ihvertfall nære. Jeg har dessverre kommet inn i en ond sirkel når det kommer til tankemønsteret mitt. Alt er i grunn mørkt for tiden. Jeg kjenner ingen glede sammen med kone og barna. Jeg er møkk lei jobb og kollegaer. Jeg har nærmeste naboer langt opp i halsen. Jeg føler alt det meste går feil vei om dagen, og finner stort sett glede av å sitte på nettet for å drepe tiden, Jeg kan vel karakteriseres som en mild hypokonder da jeg stadig vekk innbiller meg ulike former for alvorlig sykdommer, noe jeg bruker mye av energien min på. Nå har jeg nok en periode der jeg kjenner på flere symptomer som jeg tror kan være dødelig. Dessverre har jeg alltid hatt en dårlig vane av å tenke negativt, noe som sikkert preger meg mer enn hva jeg tror. Jeg spurte en gang fastlegen om henvisning til psykolog, men fikk til svar at det var veldig lang ventetid for timer. Jeg har ingen nære venner å betro meg til, og gruer meg noe vanvittig til å komme tilbake på jobben om noen uker. Jeg sitter på facebook og ser hvor flott andre har det med venner og familier i feriene sine. Selv har jeg hatt tre uker ferie uten å ha gledet meg over det. I tillegg så har jeg ikke fått så mye som en telefon, melding eller lignende fra noen. Jeg har aldri vært lengre nede, og det rett før høsten som alltid er min verste tid av året. Spørsmålet mitt er hvor jeg går videre herfra? Anonymous poster hash: 076b2...ada 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er en mann som har passert 4o, med kone og to barn, og en trygg jobb innenfor staten. For å være ærlig så har jeg har null venner, ihvertfall nære. Jeg har dessverre kommet inn i en ond sirkel når det kommer til tankemønsteret mitt. Alt er i grunn mørkt for tiden. Jeg kjenner ingen glede sammen med kone og barna. Jeg er møkk lei jobb og kollegaer. Jeg har nærmeste naboer langt opp i halsen. Jeg føler alt det meste går feil vei om dagen, og finner stort sett glede av å sitte på nettet for å drepe tiden, Jeg kan vel karakteriseres som en mild hypokonder da jeg stadig vekk innbiller meg ulike former for alvorlig sykdommer, noe jeg bruker mye av energien min på. Nå har jeg nok en periode der jeg kjenner på flere symptomer som jeg tror kan være dødelig. Dessverre har jeg alltid hatt en dårlig vane av å tenke negativt, noe som sikkert preger meg mer enn hva jeg tror. Jeg spurte en gang fastlegen om henvisning til psykolog, men fikk til svar at det var veldig lang ventetid for timer. Jeg har ingen nære venner å betro meg til, og gruer meg noe vanvittig til å komme tilbake på jobben om noen uker. Jeg sitter på facebook og ser hvor flott andre har det med venner og familier i feriene sine. Selv har jeg hatt tre uker ferie uten å ha gledet meg over det. I tillegg så har jeg ikke fått så mye som en telefon, melding eller lignende fra noen. Jeg har aldri vært lengre nede, og det rett før høsten som alltid er min verste tid av året. Spørsmålet mitt er hvor jeg går videre herfra? Du går til fastlegen. Anonymous poster hash: d1817...03c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.