AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 Skrevet 31. juli 2015 I dag når jeg hadde kjøpt kinamat sammen med personnalet, så gikk jeg inn i leiligheten min. Alt er bare et tåke-minne fra da jeg kom inn. Jeg hadde vissnokk låst døra sån at personnalet måtte inn i basen å finne frem nøklene og låse opp mens jeg satt i telefonen. Telefonen husker jeg, det var bare det at jeg kom inn døra å låste den jeg ikke husker. Jeg pleier aldri å låse døren på dagen untatt når jeg skal ut på noe. Da låser jeg med nøylene. I dag låste jeg den innenifra noe jeg aldri gjør ellers så det er ikke en vane jeg har. En annen gang på jobben, hadde jeg kastet matboksen i søppelet og tatt med meg den tomme god morgen joggurten med meg på jobb plassen min uten å huske det. Personnalet tippet det kunne være et lite anfall, for jeg hadde vert på eeg og der sa nevrologen fra polen at jeg hadde masse epileptisk aktivitet i hjernen min. Men jeg tar ingen epilepsimedisin for jeg har ikke hatt kliniske anfall. Men hva skjer med meg, siden jeg ikke husker enkelte ting jeg gjør som jeg ikke pleier å gjøre, sån iblandt?Anonymous poster hash: a1b34...5cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 Skrevet 31. juli 2015 Og en gang hadde jeg om natta matet hele fiskematboksen med mat til fiskene, jeg husker bare en brøkdel av episoden. Om morgenen ble jeg helt sjokka over hva jeg hadde gjort.Anonymous poster hash: a1b34...5cd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.