AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Har vissnok bipolar 2. Det tok psykiater 14 år å fastesette denne diagnosen!!! Nå går jeg ikke til behandling men spiser masse piller Lamictal og Ap medisin. Jeg har mye angst. Har en fastlege, men hun er ikke til hjelp bortsett fra at hun tar Lamictal speil og sier den er OK. Får ingen oppfølging selv om livet mitt er en berg og dalbane av følelser. Hva er vitsen med å spise mye piller når det ikke engang er sikkert at jeg har bipolar lidelse, med tanke på den tiden det tok før å få en diagnose? Jeg har bare lyst til å slutte på disse pillene. Får ingen oppfølgning eller støtte fra noen. Bare diagnose etter 14 år "du har bipolar lidelse" og rett ut på egenhånd. Er det noen som har kommentar til dette? Anonymous poster hash: ad980...0cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Hvordan fungerer du i hverdagen? Har du jobb, studere du, har du famlie & venner du har kontakt med? Anonymous poster hash: f25c1...8c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Hvordan fungerer du i hverdagen? Har du jobb, studere du, har du famlie & venner du har kontakt med? Anonymous poster hash: f25c1...8c8 jeg er hjemmeværende.. Har tre store barn og ektefelle. Har noen få venner som jeg treffer av og til. Har veldig mye angst i hverdagen som gjør at jeg ikke får gjort så mye. Føler at jeg har kastet bort mange år i terapi for så å være like psyk ut som etter terapistart. Anonymous poster hash: ad980...0cc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Støtter den som nevnte second opinion. Hvis du minst en gang har hatt en hypomani, har du en BP2. Personer med BP2 har svært ofte angstlidelser. Du burde få en ny vurdering både av diagnose, medisinering og evt behov for psykoterapi hos en BP-psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.