Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Før jeg fikk abilify tidlig i 20 årene, var jeg extremt rasende for nesten ingenting. Jeg truet personalet og mamma og selvskadet meg selv. Jeg angret ofte etterpå handlingene mine, men sinnet tok over hele hodet mitt og jeg kunne sitte å vri meg av sinne og uro for den minste lille ting forran små barn i bilen så barna ble redde. Er sånt sinne psykisk sykdom? Hviss ikke det er psykisk sykdom, trenger jeg da virkelig abilify? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Forfatter Skrevet 1. august 2015 Og en gang jeg hadde støttekontakter ble jeg så forbanna fordi vi ikke skulle på bibloteket, at jeg tok kvelertak på den ene støttekontakten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Det er vel heller umodenhet. Anonymous poster hash: 5b608...b89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Jeg vil tro det kan være symptomer på en psykisk sykdom, men er ellers enig i kommentaren overfor at det også kan være umodenhet. Det høres litt ut som et lite barns trassalder. Anonymous poster hash: fe03f...82c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Forfatter Skrevet 1. august 2015 Jeg var ikke umoden når jeg var over 20 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Det høres ut som om oppførselen din var veldig umoden. Voksne på over 20 år oppfører seg ikke slik, med mindre de har en sykdom, en personlighetsforstyrrelse eller lignende. Barn kan gjøre det. Ellers lurer jeg på hvorfor du tar abilify? Det står i Felleskatalogen at den brukes ved Schizofreni og Bipolar lidelse. Anonymous poster hash: fe03f...82c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Forfatter Skrevet 1. august 2015 Det høres ut som om oppførselen din var veldig umoden. Voksne på over 20 år oppfører seg ikke slik, med mindre de har en sykdom, en personlighetsforstyrrelse eller lignende. Barn kan gjøre det. Ellers lurer jeg på hvorfor du tar abilify? Det står i Felleskatalogen at den brukes ved Schizofreni og Bipolar lidelse. Anonymous poster hash: fe03f...82c Jeg fikk den for mitt ukontrollerte sinneproblem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Ok. Så du har aldri vært psykotisk? Anonymous poster hash: fe03f...82c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Kort lunte, raseri og manglende evne til å kontrollere dette er symptomer som finnes ved flere psykiske lidelser. Siden Abilify hjelper, er det meget smart at du fortsetter på dette. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Forfatter Skrevet 1. august 2015 Ok. Så du har aldri vært psykotisk? Anonymous poster hash: fe03f...82c Nei, ikke før første gang jeg tok dem men psykiateren mente jeg var psykotisk da jeg søuttet brått på dem og ble lagt inn på tvangsmedisinering i 3 døgn i 2013. Nå er jeg 30 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Nei, ikke før første gang jeg tok dem men psykiateren mente jeg var psykotisk da jeg søuttet brått på dem og ble lagt inn på tvangsmedisinering i 3 døgn i 2013. Nå er jeg 30 år. Ok. Da synes jeg slett ikke det høres ut som om du er feilmedisinert. Hør på behandlerne dine. Det er ikke kjekt å gå på medisiner (jeg går også på medisiner), men når de hjelper, er det likevel bra. Anonymous poster hash: fe03f...82c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.