Blomsterfluen Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Jeg syns ikke jeg var sån borte at jeg ikke husket det jeg gjorde når jeg var innlagt for å være psykotisk, som hun damen på denne youtubevideoen forteller om. Hun nevner også blandt annet abilify som en potensiell farlig medisin som er gift for mennesker som ikke trenger medisinen. Sån som jeg, som er feilmedisinert siden 2013 ifølge hennes psykose forklaring. Jeg har alltid klart å planlegge. Men de inne på akuttpost 1 sa jeg var svært mistenksom. De reagerte også på at jeg pratet med fluer, noe jeg alltid har gjort, og de mente jeg var i min egen syke verden. Men jeg var ikke det, føler jeg, for jeg husker jo alt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/406889-kildekritikk-hvem-skal-en-lytte-tilstole-p%C3%A5/ Anonymous poster hash: ebb4d...fb5 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 2. august 2015 Forfatter Skrevet 2. august 2015 Nå ble jeg litt forvirret, her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 Skrevet 2. august 2015 Nå ble jeg litt forvirret, her. Kildekritikk. Kildekritikk. Kildekritikk. Anonymous poster hash: d262e...fa6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.